hoofdstuk 2

10 1 0
                                    

We zitten al 4 dagen te lopen, wanneer zijn we der nou. Hé kijk, daar ik zie een groot bos. Echt? laat zien. Kijk maar, daar in de verte. Oké wie daar als eerste is, is de snelste. Ik ga dit winnen. Nee ik. Ik ben er. Natuurlijk wint Rik weer. Hé kijk, daar zie ik in de verte een mooi plekje. Na 7 uur lopen waren ze er. Oké zet de tenten snel op voordat het nacht wordt. Oké we gaan het proberen. Na 15 minuten zijn ze klaar. Oké we gaan het nacht spel doen. Ik ben hem niet. Ik ook niet. Ik ook niet. Ik ben hem wel. Oké de meester is de zoeker. Ik ga echt niet verliezen. Wie niet weg is is gezien ik kom. Ik ga jullie pakken. O nee hij komt snel de boom in. Jop! ik heb je gezien. Aaah! Maria wordt aangevallen jongens, snel. Kijk ze wordt aangevallen door een beer. Weg dier weg. Wat doe je nou sara. Nu komt hij hier naartoe. Rennen! Help me, ik ben nog maar klein, ik wil niet vermoord worden. Kom hier naartoe, we gaan naar maria toe. Hoe is haar hartslag. Niet. Ik wil weten of hij nog klopt. Nee dat doet hij niet. Oké de volgende keer moet je het duidelijker zeggen. Ja dat zal ik doen. Maar we zijn nog met z'n zessen. Nee we zijn met 31. Nee zij zijn verdwaald en wij ook. Wacht, zien we elkaar niet meer terug. Misschien, als we uit dit bos komen. Bij de meester, en wat kinderen, gaat het niet echt goed. Kom op jongens en meisjes, het gaat ons lukken. Nee het gaat mij niet lukken. Verstop je dan. Oké. Kom wij rennen door. Help au. Henk is dood, harder rennen. We moeten het overleven, we zijn waarschijnlijk de grootste groep, we zijn met 17 man. En bij de laatste groep gaat het toppie denken ze. Hé kijk een huis. Hij is wel lelijk, ik vraag me af of daar iemand woont. Nog beter, dan kunnen we daar overnachten. Ik klop wel aan. Tik tik boem! Toen was de deur kapot. Jep dat is helemaal waar. Nou zullen we naar boven gaan.
Dames voor. Oké ik hoop dat ik ergens op kan slapen. Krak. Die is weg. Leef je nog. Zo te horen niet. Nou jammer. Kom we gaan verder. Iedereen boven. Gelukkig is iedereen verder ongedeerd. Oké we gaan slapen. Man dit wordt de laatste beetje goeie nacht, waarschijnlijk.

survivalWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu