Daar is het. Hé wat doen jullie hier, jullie waren dood? Nee het was allemaal nep ik wist dat de meester terug kon komen uit het bos door zijn street view, dus werd ik als eerst gepakt. Meester. Hoi. Zat u hier achter. Ja ik ben in het echt ook geen sukkel, maar we wilden jullie gewoon bang maken, en we hadden al verwacht dat jullie der achter zouden komen, maar de gene die het hebben gered, zijn wel de beste survivalers. Maar zijn wij de eerste die het hebben ontdekt? Ja. Maar hoe hebben jullie het kunnen maken? Nou bij het huis viel iedereen gewoon op een trampoline, en ze kregen 5 euro om stil te zijn. Was ik daar maar doorheen gevallen. Zou je dat fijn vinden? Maar ik moet naar mijn groep toe, en jullie moeten hier blijven. Wat moeten we nu gaan doen? Zwemmen natuurlijk. Zwemmen? Ja in het zwembad daar. Oké, ik ga voor zwemmen. Maar ik had dit echt niet verwacht. Bij de twee groepjes die samen kwamen krijgen ze ook een vermoeden. He kijk dat die mensen hebben een wolven pak aan. Oké dan is dit een complot. Jij denkt echt gelijk aan zulke dingen. He wat doen jullie daar in die wolven pakken. SSttt! Vinden jullie het leuk om ons te laten schrikken, en dan op te eten, want dan zijn jullie niet normaal. Wij werken voor een school, en dat is jullie school. Wij moeten jullie laten schrikken. En dat moet van jullie meester. We brengen jullie er wel naar toe. Waar is het dan? Een paar kilometer verderop. Kijk daar is de meester. En wat heeft u hier op te zeggen meester. Mmmh.... wolven. Wacht dat zijn echte wolven. Vermoord ze. Oké 1. 2. Die zijn dood. De meester vertelt hun het hele verhaal. Oké nu snappen we het. Nou dan kunnen jullie met de andere zwemmen. Zwemmen!
JE LEEST
survival
AdventureDe kinderen uit groep 7 gaan op kamp naar Brazilië door een beer worden ze opgejaagd iedereen rent weg komen ze nog uit het bos?