Deniz ' in nefes alacak gücü kalmamıştı ve kendini isteyerek de olmasa ağaçtan aşağıya bıraktı . Ediz pat diye bir ses duydu arkasını döndüğünde Deniz cansız bir şekilde yerde yatıyordu.
Ediz yutkunarak Deniz'in yanına gitti . Deniz kanlar içinde yerde yatıyordu . Kendisi de iyi durumda olmamasına rağmen kendini zorlayarak Deniz ' i kucakladı ve hızlıca meyve bahçesinin koşmaya başladı bir yandan da '' Yardım edin ...'' diyerek bağırıyordu . Sonunda binaya ulaşmıştı . Binanın içinde normal olmayacak şekilde boşdu . Sonra aklına geldi bugün büyük toplantı olduğu . Deniz ' i girdiği bir odadaki sedyeye bıraktı ve büyük salona doğru koşmaya başladı ama terlemesi ve yanması bir türlü sona ermiyordu . Binanın göbeğindeki salona ulaştığında kapıyı sertçe açtı . Bu ses salonda yankılanmıştı ve bütün gözler Ediz 'in üstündeydi .Ediz son nefesini de kullanarak '' Revirde ... yardım edin . '' diyebilmişti o da gözleri kapatmış kendini boşluğa bırakmıştı.
Ediz gözlerini açtığında yatıyordu . Sırtı çok kötü ağrıyordu . Zorla da olsa öne doğruldu . Karşısında oturan Efe , Ediz 'in uyandığını görünce oturduğu yerden kalktı ve ona doğru dönerek :
- Şükürler olsun uyandın ben koruyucuyu çağırıp geliyorum.
- Bekle , ben iyiyim . Şey... kız nasıl ?
- Şuan korunmakta . Getirmeseydin daha kötü olacakmış . Bir nevi onu kurtardın.
- Ne demezsin.
- Anlamadım ne dedin ?
- Boş ver önemli bir şey demedim .
- Anlatsana nasıl oldu ?
- Sizin arkanızdan koştum ama seni göremedim sonra baktığımda o kız meyve bahçesinde koşuyordu . Arkasından meyve bahçesinden girdim koş-.
- Bir dakika bile bile meyve bahçesine nasıl girdin . Orası yaz bölümü deli misin sen ?
- Neyse işte sonuçta bir şey olmadı . O kız sonra ağaca tırmandı . Büyük ihtimalle kış bölümünden çünkü çok kötü görünüyordu . İşte olan oldu ağaçta bayılıp yere düştü yetişemedim . Kucaklayıp koşarak revire getirdim herkes büyük salonda olduğu için oraya koştum sonrasını biliyorsun işte.
Efe tam konuşacağı sırada odaya kısa boylu büyük ihtimalle onlardan daha küçük koyu kahverengi saçlı bir kız girdi. Telaşlı bir şekilde '' Koruma bitti .'' dedi. Bunu duyunca Efe ve Ediz kızı takip etmeye başladılar . Adımları gittikçe hızlanıyordu büyük ,buzlu camdan bir kapıyı açıp içeri girdiler . Deniz yatakta yatıyordu . Kafasında bandaj vardı . Uyanmasını beklediler uyanmadı . Neredeyse bir ay geçmişti uyanmadı . Ediz her gün yanına geliyor başında bekliyordu . Kimseye söylemese de kendi yüzünden olduğunu düşünüyordu.
Bir gün yine Deniz ' in yanına gitti . Başında çağresizce bekledi , bekledi , bekledi . Ediz geleli baya olmuştu . Oturduğu koltuktan kalktı ve kapıya yöneldi . Bir anda arkadan belli belirsiz bir ses geldi . '' Lütfennn ...'' demişti Deniz . Ağzı neredeyse kıpırdamamıştı . Ediz arkasına döndü ve Deniz ' in yanına gidip yatağa oturdu . Deniz belli belirsiz olsada bir şeyler söylüyordu. Deniz ilk defa bu kadar net belirti veriyordu . Deniz ' in yüzünden acı çektiği okunabiliyordu . '' Yardım edin. '' dedi. Ediz tam oturduğu yerden kalkıp koruyucu çağırmaya gidecekti ki Deniz elini sımsıkı tuttu . Ediz şaşırmıştı , elini çekmedi , çekmek istemedi . Deniz ' in gözleri yavaş yavaş açılmaya başladı . Tam olarak gözlerini açtığında Ediz ve Deniz göz göze geldi . Gözlerini ilk kaçıran Ediz oldu . İlk konuşanda yine oydu :
- Nasıl hissediyorsun ?
- Bilmiyorum. Ne oldu bana , kazamı yaptım.
- Hiç bir şey hatırlamıyor musun ?
- Hatırlasam size sormam .
-Ağaçtan düştün.
- Hangi hastane burası ?
- Hastanede değiliz burası Mevsim Krallığı ' nın koruma odası .
- Dalga mı geçiyorsunuz ?
- Öyle bir halim var mı ?
Deniz şaşkın şaşkın Ediz ' in yüzüne baktı. Başı çok ağrıyor bir yandan da yanında tanımadığı oğlanı süzdü . Deniz 'in bir anda gözleri pörtledi . Yanında ki oğlan elini sımsıkı tutuyordu . Ediz , Deniz ' in elini tutmasından rahatsız olduğunu anladı ve elini bıraktı . Aslında Deniz onun elini tutmuştu . Ediz söze başladı .
- Öncelikle kaçmak yok . Bu anlatacaklarıma ne kadarda inanmak istemesende hepsi doğru . Senin birtakım özel yeteneklerin ama bunu zamanla keşfedeceğiz . Şuan anladığım kadarıyla kış bölümündesin ve vicudundaki ufak değişiklikler bunun sebebi . Uzun lafın kısası mevsim koruyucususun . Kabul edersen . Hee... bu arada ben Ediz .
- Peki buraya nasıl geldim ?
- Seni buraya getirmekle görevli olan koruyucuya zorluk çıkarınca o seni bayıltmış. Uyandığında kafama şamdanla vurdun ve kaçtın . Yaz bölümündeki meyve bahçesine girip ağaca tırmandın , kış bölümündekiler yaz bölümüne gidemez aynı şekilde yaz bölümündekilerde kış bölümüne gidemez çünkü gitmesi zaten yasaktır ölebilir. Bende arkandan koştum ama tutamadan ses ağaçta bayılıp yere düştün seni kucaklayıp binaya getirdim . Bir aydır uyuyorsun.
- Anladım ya kabul etmezsem işte o şeyi olmayı ?
- Dalga mı geçiyorsunuz ?
- Öyle bir halim var mı ?
- Neden istemiyorsun ?
- Sana ne ?
- Bir yılı doldurmadan rededemezsin .
- Dalga mı geçiyorsunuz ?
- Öyle bir halim var mı ?
.......................................................................
yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAR TANELERİ ALTINDA
FantasyBelki ben onun kendinden daha iyi tanıyordum . Belki onun dileğini gerçekleştirebilirdim. O beni görmese de , bilmese de , duymasa da ben onun her hareketini her mimiğini ezberlemiştim. Yardım ederdim , özüyle buluşturup onu mutlu ederdim . Yılla...