Jmenuji se Park Jimin a slavnostně oznamuji, že jsem právě učinil nejhorší rozhodnutí v mém životě. Odsouhlasil jsem Yoongimu jeho návrh.
No, po asi pěti minutách utrpení- tedy jízdy v autě bez střechy v pěti stupních- jsme konečně zaparkovali před Hyunovým domem, který se úplně otřásal pod nátlakem hlasité hudby.
Vystoupili jsme z vozu a vydali se ke vchodovým dveřím. Yoongi zazvonil a dveře se téměř ihned otevřely. Objevil nich se v nich Jong a zezadu na něm byl nalepený Taemin, no oba vypadali, že už mají dost.
"Aaa, pan Min!!" Rozverně se zasmál Hyun.
"A pan Park."
Rozpřáhl ruce až skoro praštil chudáka Taemina, který se po něm neustále plazil. No, muselo se nechat, že spolu vypadali roztomile.
Jong nám trochu nemotorně uvolnil cestu a Yoongi se mnou v patách vešel do chodby, která vedla do jasně osvětlené místnosti plné jídla, hudby a spousty flašek s alkoholem."Pojď se něčeho napít, ať se zbavíš té své protivné nálady."
Zakřičel na mě přes burácející hudbu Yoongi a dotáhl mě k malému baru, kde mi do skleničky nalil jakousi pochybnou tekutinu."Na, napij se."
Řekl a začal mi skleničku cpát k ústům.
"No 'dyť jo..." Obrátil jsem oči vsloup a ze skleničky se mírně napil.
Pití jsem byl ovšem nucen ihned vyprsknout přímo na Giho, protože to chutnalo vážně odporně.
"Fuj, je to nechutný! Vypij si to sám."
"No to teda ne, tuhle skleničku vypiješ ty." Odvětil Yoongi a sám do sebe už lil nějakou sračku přímo z flašky.Zatímco já jsem se přemáhal k tomu abych se znovu napil, Yoongi toho do sebe nalil tolik, že byl v minutě mimo a odpotácel se někam do davu lidí.
Já jsem mu v tom nijak nebránil- oba jsme přece svobodní občané- a místo toho se naprosto nevědomky opět napil ze své skleničky. No, tekutina byla za moment na zemi."Ty asi moc zkušeností s alkoholem nemáš, co?" Ozval se najednou hlas za mnou.
-------
Nj, musela jsem to ukončit u tajemného hlasu 😂😂
Vaše Kačii :**
ČTEŠ
confused // hopemin
Fanfiction*user @pjm.123 liked your photo* hot_seok01: Tak co, okouzlily tě moje fotky? pjm.123: Ani nevíš jak moc... 🌙 ✖ WARNING ✖ ➡ boy X boy ➡ vulgarismy ➡ any similarity to another story is just a coincidence