Leknutím mi sklenička téměř vypadla z ruky. Otočil jsem se za hlasem, který mě tak vylekal a spatřil pěkného hnědovlasého chlpace.
"Proboha, lekl jsem se tě."
Uraženě jsem nafoukl tvářičky.
"A ne, s alkoholem zkušenosti nemám."Hnědovlásek se pousmál a natáhl ke mě ruku, ve které držel jakousi lahev.
"Na, zkus tohle. Možná ti to bude chutnat víc."
Lahev jsem od něj převzal a napil se. Tohle bylo o dost lepší než to co mi dal Yoongi."Tyjo, to je dobrý."
Usmál jsem se na něj.
"Tu flašku si nech, ale nevypij toho moc, nebo to s tebou sekne."
Zasmál se."Jak se vlastně jmenuješ?" Optal jsem se ho zvědavě. Tenhle kluk vypadal dost sympaticky a jelikož se rád seznamuji s novými lidmi, tak jsem se prostě nemohl nezeptat.
"Jung Hoseok. Ty jsi Jimin, že?"
Odpověděl trochu zdráhavě.
"Jo, já jsem Jimin. Odkud mě znáš, já jsem tě nikdy neviděl?"
"Prostě tě znám." Pokročil rameny a někam odešel.1 hour later:
Hobi pov.
Zrovna jsem se cpal nějakým jídlem, když vtom se mi okolo pasu obmotaly něčí paže.
Trochu vyděšeně jsem se otočil a spatřil Jimina, který nevypadal, že je zrovna dvakrát při smyslech."Jejda Jimine, říkal jsem ti ať toho nepiješ moc..."
Usmál jsem se a mírně mu prohrábl vlasy rukou. Byl tak neskutečně krásný..."Hoseokiee~~"
Zavrně mi u ucha a mírně mi jej skousl.
"Jimine ne! Pojď, najdeme Yoongiho a ten tě zaveze domů."
Ne že by se mi to nelíbilo, ale jelikož byl opilý, tak jsem nechtěl dopustit aby udělal něco, čeho by v budoucnu litoval."Ne, já tady chci být s tebou." Zaprotestoval Jimin.
"Panebože, neměl jsem ti ten alkohol vůbec dávat..." Poznamenal jsem.
"Asi bude lepší, když tě odvedu domů."
Povzdechl jsem si."K tobě domů? " Optal se ihned Min.
"Ne. Kde bydlíš, musím tě odvést k tobě domů."
Optal jsem se.
"Prosííím, odvez mě k sobě." Udělal Jimin psí očka. Jak jsem měl tomuhle vzdorovat..?"Bohaa... no dobře, tak pojď."
Povzechl jsem si, vzal ho do náruče a dovedl ho ke svému autu...-----
V médiích máte písničku na které jsem v poslední době závislá *-*Vaše Kačii :**
ČTEŠ
confused // hopemin
Fiksi Penggemar*user @pjm.123 liked your photo* hot_seok01: Tak co, okouzlily tě moje fotky? pjm.123: Ani nevíš jak moc... 🌙 ✖ WARNING ✖ ➡ boy X boy ➡ vulgarismy ➡ any similarity to another story is just a coincidence