Minęło tak wiele czasu,zdarzyło się tak wiele rzeczy, a ja mam wrażenie że nadal jestem taki sam. Zdarzyła się tak wielka tragedia, a oni wszyscy tak po prostu starają się zachować pozory normalności. Ludzie są tacy żałośni, a ja nie potrafię nic z tym zrobić. Na świecie ginie tak wiele osób,a inni zbyt szybko godzą się na ich stratę.Mimo iż mieszka mi się dobrze z Archim, to jednak mam nadzieję, że jeszcze kiedyś moja rodzina będzie razem.Wszystko w moim życiu się zmienia, ja jednak nie potrafię zapomnieć o przeszłości i ruszyć dalej, tak jak to robią inni.
- O tu jesteś, szukałam Cię- moje przemyślenia przerwała Betty.
- Stało się coś, jestem trochę zajęty- może moja odpowiedz nie była miła, ale muszę zapisać wszystko co wiem, aby potem z łatwością połączyć wątki. Ta sprawa jest dla mnie bardzo ważna, i pozwala chociaż na chwilę zapomnieć o własnych problemach. Dzięki temu wiem że jestem dla kogoś ważny, potrzebny.
-Przepraszam nie chciałam Ci przeszkadzać, ale usłyszałam przez przypadek rozmowę rodziców i myślę że to może być ważne- teraz zrobiło mi się trochę głupio, ale trudno wysłucham dokładnie tego co mówi Betty i może wpadnę na jakiś trop. Każdy mały element jest jak puzzel w układance.
-To nie rozmowa na teraz, spotkajmy się dziś o dwudziestej w POP, tylko obiecaj mi że będziesz.
-Dobrze skoro to takie ważne, to będę- zapewniłem dziewczynę.Każdy inaczej pojmuje stratę, ale gdy ludzie próbują żyć jakby zmarłej osoby nie było w ich życiu, jest oznaką słabości. Rodzina Blossom, bardzo dziwnie się zachowuje w obliczu tragedii, to ona była ostatnia widziana z bratem, jednak widać w jej oczach smutek. Pytanie tylko, czy jest tak dobrą aktorką, czy może naprawdę czuję ból, po tak wielkiej stracie.
...............................................
Jestem chyba za dobra, teraz nie będzie tak łatwo XD
40 gwiazdek
20 komentarzy
Tyle potrzeba aby pojawił się nowy rozdział.
Trochę sporo ale kto da radę, jak nie wy :) wierzę w was ziomki.
CZYTASZ
Change my life *Betty and Jughead/Riverdale
FanficWszystko co to dej pory było miłością okazała się tylko przyjaźnią, a wszystko co było obojętnością przeradza się w miłość. Uczucia bywają złudne, jednka trzeba nauczyć się się je rozpoznawać. #24 w kategorii zmiana - 2018 #20 w kategorii riverdale...