~1. Bölüm :Yolculuk~

63 6 8
                                    

-Hadi deriiin çabuk oll!

- Offf kerem tamam geldim işte !

-Çabuk olmalıyız ki babaannemler bizi bulamasın

-ya bulurlarsa

-işte o an yandığımızın resmidir dedi ve Derinin eline yapıştı hızlıca ordaki eski saatçi dükkanına girdiler buranın sahibi 1 yıl önce ölmüştü Derin ve Keremin gizli yeriydi burası kimse bilmezdi aslında bilirdi ama Derin ve keremden haberleri yoktu..

Eski masanın altına girdiler Kerem Derine sarıldı  

-korkma tamam mı babannemlere onu tehtit ettim derim

-ama sana kızarlar

-alt tarafı saklandık yani çocuğuz daha kızım biz

Parmaklarını 5 şeklinde açtı. Bak bu kadar yaşındayız

- olsun yinede gidelim diye diretti Derin tam kalkmışken kerem onu yakaladı ve ikizi beraber yere çakıldılar allahtan oturur pozüsyonda kalmışlardı. Kerem önündeki kırmızı dudaklara baktı anneleri izlerken bi filmde görmüştü iki kişi birbirinin dudaklarını  öpüyodu Kerem bunu o küçücük hayatında tek değer verdiği insanda Derinde denemek istedi ve eğilip Derinin dudaklarını hafifçe öpüp geri çekildi Derin tutulup kaldı çünkü ilk defa biri onu böyle öpmüştü yani arkadaş arkadaşı böyle öperdi di mi Keremde onun en iyi arkadaşıydı  sonuçta eğer öyleyse o da Keremi öpmeliydi o da eğildi ve Kerem in  dudaklarını  hafifçe öpüp  geri çekildi.

Ayağa kalktı ve yürümeye başladı ve arkasından seslendi :

-Şu saklanma işini daha sonraya erteliyelim olur mu var mısın yarışa hadi babannemin bahçesine kadar sonra gelen çürük yumuurta ….

Dediğinde ikiside son gaz bahçeye koşmaya baslamışlardı bile öpücüğü de unutmamışlardı tabi..

                                             ****

--13 yil sonra--

--Derin’in ağzından--

Off inanmiyorum ya beni şu küçükken kaldığım köye-aslında tam olarak köy denemez denizi olan biyer- yolluyolar orda zaman geçer mi yaa  küçükken de ben orda nası yaşardım-denize girerdim heralde- bilmiyorum ya . Gitme sebebim de neymiş 13 yıldır köye gitmezmişim köy havasına ihtiyacım varmış babannem beni özlemişmiş tabi canım kesin öyledir hadi deniz olmayan bi yerde yaşasam neyse Antalyadan yaz ayında kalkıp Edirne nin Keşan ilçesinin yakınındaki  Erikli köyüne gidiyorum aman ne güzel (!)  20 yaşında oldum annem hala çocuk muhamelesi yapıyo bune ya...

Neyse başa gelen çekilir ya o değilde Antalyadan dönünce annemle babamın benden çekeceği var. Şuan otobüsteyim ve daha 2 saat var varmamıza bavuluma ne varsa koydum hehe en azından bilgisayarım falan yanımda belki tatil beklediğimden iyi geçer . Bu düşünceler içinde uykuya dalmaya çalıştım nede olsa önümde daha 2 saatlik yol var ...

-Aynı saatlerde-

-Keremin ağzından-

- Oraya gidilcek Kerem !

-Ya banane anne ya 20 yaşında insan oldum ne işim var  Erikli denen yerde  orda güzel kızda yoktur  yaa

- Aklın hep çapkınlıkta babannen seni 7 yıl baktı oğlum emeği var üstünde hem 13 yıldır gitmiyosun artık gitme vakti!!

Annemle bu konusmamızın ardından tam 24 saat geçti ve ben şuan Edirne yolundayIm aktarmalı olarak İngiltereden Edirneye geldim ordan da Erikliye geçicem  ve 2 saatlik yolum kaldı . Annemle babam saolsun illa bu eziyeti çektircekler ya neyse . Şaka maka ben küçükken oraya  nası katlandım yaa dur bi saniye sanırım Derin diye bi çocukluk arkim vardı . Tabii ya nasıl unuturum onu ilk kez öptüğüm insanı... kesin kocaya vermişlerdir onu hehe . Güzel kızdı hatırladığım kadarıyla ama benim çıktığım kızların yanından bile geçemez  ben ingilterede günümü  gün edip bir sürü çıktım hemde coğu kız bana çıkma teklif etti o derece bi yakışıklılığım var nese egom yine büyümeye başladı 2 saat nasıl geçer ki en iyisi uyu kerem dedim ve kendimi koltuğa bıraktım...

Evet değerli okuyucularım bu benim ilk hikayem bu yüzden çok heyecanlıyım :D Evet konudada dediğim gibi Derin ve Keremin öyküsü bu ama tabiki bitek onlar olmuyacak Kübra ve Rüzgarında hikayesi geçicek aynı zamanda bidaki bölümde onlarda gelicek aslında daha karekterler var onlarıda ilerleyen bölümlerde görücez bu arada multimedyada Derin ve Kerem'in 5 yaşındaykenki hali var :D vote ve yorumlarınızı bekliyorum :D sizi seviyorum değerli okuyucularım (sizi çikolatalarımdan daha çok seviyorum yani siz düşünün artık ne kadar çok ^_^) <3 <3 2. bölümde görüşürüz....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 01, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

~Childhood Friend~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin