První úkol

34 3 0
                                    

V 1 v  noci běž na hřbitov, kde bude mít sraz mafie. Poslouchej tak, aby si tě nevšimli. Ráno napíšeš dopisem vše co jsi slyšel a položíš ho před dům. My si ho vyzvedneme. Celou dobu se chovej opatrně. Nevíš, co ti hrozí. Pokud ho nesplníš, počítej s tím , že je Sally mrtvá.

Nevěděl jsem, jestli to brát vážně. Jenže co když je to pravda? Nechci o ní přijít. Co blbnu? Vždyť je to jen cizí holka. Ztrácím se ve svých myšlenkách. Nevím co si myslet.

Nakonec jsem se rozhodl úkol splnit.
Oblékl jsem si teplé oblečení a pevné boty a vyrazil jsem. Hřbitov byl celkem daleko, takže jsem vycházel dřív. Další zajímavou věcí bylo, že táta nebyl doma. Napadlo mě, že si mohl najít milenku a dál jsem to neřešil.

Ke hřbitovu jsem přišel tak akorát načas. Opatrně jsem se podíval přes zídku. Stalo jich tam asi dvacet. Dvacet mužů v tmavém oblečení. Rychle jsem se schoval aby mě nikdo nezahlédl a napjatě jsem poslouchal. Odcházeli až tak okolo druhé. Došel jsem domů a vplížil se do pokoje. Sepsal jsem všechny informace a šel si lehnout. Pořád mi vrtala v hlavě jedna osoba. Vypadala přesně jako můj otec! Ale nebudu dělat rychlé závěry. Nemusel to být on. Podobnou postavu má spousta lidí. Během chvilky jsem usnul.

Ráno jsem vstal a odnesl dopis. Nasnídal jsem se a rozhodl se, že se půjdu projít. K našim pozemkům patří i les, ve kterém mám svoji chatku. Rád tam chodím přemýšlet a vyřezávám tam že dřeva. Je to můj koníček, ale nikdo o tom neví. Byl jsem tam dlouho a vrátil jsem se až k večeru. Venku bylo teplo tak jsem měl otevřené okno. Během chvilky sem něco vletělo a jak jsem později zjistil, byl to další dopis. Se zadrženým dechem jsem ho otevřel.....

Nečekaná láskaKde žijí příběhy. Začni objevovat