Od minulosti po současnost...

58 4 1
                                    

Všechno to začalo před 5 lety. Rodiče se rozváděli a já si měl vybrat, s kým zůstanu bydlet. S tátou jsme měli pěkný vztah, tak jsem se rozhodl pro něj. Táta ze začátku neměl moc peněz, takže jsem vyrůstal v bytě. Asi po dvou letech mi bylo oznámeno, že si táta našel lepší práci a budeme se stěhovat. Ptal jsem se kam, ale nedozvěděl jsem se to neboť to mělo být překvapení. Další den jsme se tam měli jet podívat.

Ráno jsem nemohl dospat. Když se táta probudil, neustále jsem otravoval, kdy už pojedeme.

Zvenku se ozvalo zatroubení auta a táta mě vyzval k odchodu. Před domem stála luxusní limuzína. Nemohl jsem tomu uvěřit. Nebyl jsem na luxus zvyklý! Asi po hodině limuzína zastavila v miliardářské čtvrti před nejkrásnější vilou, která tam stála. Byl jsem v šoku když mi táta řekl že toto bude mým novým domovem. Vystoupili jsme a táta mě provedl domem a ukázal mi můj nový pokoj.

TÍMTO TO VŠECHNO ZAČALO.
Začal jsem se chovat jako rozmazlený fracek, začal sem vymetat všechny diskotéky a spát s každou holkou která se mi líbila. A takto to běželo až do teď než jsem spatřil JI!







Taaakže lidi ( jestli si to vůbec někdo přečte) zdravím. Toto je můj první příběh a doufám že se vám bude líbit.

Nečekaná láskaKde žijí příběhy. Začni objevovat