Diskotéka byla v plném proudu. Už jsem nebyl úplně střízlivý. Rozhodl jsem se, že půjdu domů když v tom se ve dveřích objevila ONA....
Byla vyšší hubené postavy, dlouhé tmavě hnědé vlnité vlasy sahaly po pas. Na sobě měla riflové kraťásky a bílou košili. Moc jí to slušelo. Hlavou mi probleskla otázka jak ji získat... Nebyla by první ani poslední která by skončila u mě v posteli.Došla k baru. Otočila se na mě,usmála se a zeptala se jestli je vedle mě volno. Přesně v to jsem doufal. Oplatil jsem ji úsměv a mrkl na ni. Sedla si. Objednala si kofolu. Už na první pohled působila jako slušňačka. Nevím jestli se mi to líbilo ale asi mi to nevadilo.
Začali jsme si povídat. Řekla že je tu nová, prý se před týdnem přistěhovali. A jak sem zjistil, bydlela 4 domy ode mě. Její otec tu prý koupil nějakou firmu.
Už bylo po druhé hodině a Sally( jak se jmenovala) se zvedla k odchodu. Rozhodl jsem se, že ji doprovodím, protože mi to přišlo jako dobrá příležitost.
Měl jsem štěstí. Když jsme přišli k jejímu domu, stála tam policie a řekla nám, že to místo musíme opustit. Navrhl jsem že může přespat u nás. Ostatně otec byl na mé návštěvy zvyklý. Došli jsme k nám a já jí uvařil čaj. Vzal jsem ji ke mně do pokoje. Seděli jsme na posteli a povídali si.
Líbila se mi. Byla jiná než všechny moje předchozí kurvy. Bylo mi jí celkem líto když jsem věděl co s ní mám v plánu. Ale nevadí. Ať si zvyká.
Odešel jsem na chvíli do kuchyně a když jsem se vrátil, viděl jsem, že usnula na mé posteli. Byla tak krásná. Neodolal jsem. Došel jsem k ní a začal ji líbat. Probudila se. Nechápavě se na mě podívala. Poslal jsem ji do koupelny. Po návratu se ptala kde bude spát. Vysvětlil jsem jí že přece se mnou. Ten vylekaný pohled nikdy nezapomenu.
" Neboj kotě, nic se nestane" uklidňoval jsem ji. " Prostě si jen lehneš a budeš spát. Slibuji že se tě nedotknu." Ta důvěřivá holka mi to sežrala. V mých očích už se jiskřilo.
To se bude holka divit.....
ČTEŠ
Nečekaná láska
Любовные романыKdyž jsem ji zahlédl, bylo mi jasné, že ji musím dostat do postele. Já vím, je to hnusný, ale je to tak. Neumím milovat. Nevím, co je to láska... Změní se to?? **** Jmenuji se Nathan a je mi 17 let. Říká se o mně, že jsem děvkař. Asi je to pravda. T...