Úkol druhý

25 3 0
                                    

Stálo v něm: v prvním úkolu sis vedlo dobře... Tady je zadání druhého: zítra ti v balíku přijde pár mikrokamer a zde jsou místa kam je rozmístíš. Jestli zklameš, Sally zemře.  Tady máš ty místa: váš obývák, kancelář tvého otce, hřbitov, vaše auto a poslední umístíš před vchodové dveře.

Pomalu mi všechno začalo docházet. Ty souvislosti... Mám se bát?? Toto nemůžu splnit... Jenže ONA to potřebuje. Nemůžu ji nechat zemřít. Je tak mladá a krásná.

To určitě nemůže být pravda. Ne prostě ne, nemiluju ji. Dělám to jen tak. Ale opravdu jsem ochoten riskovat život?

Všechno to do sebe začalo zapadat. Musím začít více hlídat otce. Jistě je to vše kvůli němu.

Vstal jsem a rozmístil ty kamery. Nejprve jsem je chtěl nechat vypnuté ale došlo mi, že by to byla hloupost.

Odešel jsem zase do lesa. Tam je nejlépe.  Chvíli jsem přemýšlel a poté se vydal domů. Doufám, že tam najdu otce. Omyl, nenašel jsem. Ležel tam vzkaz že si musel jít něco vyřídit. To by mě zajímalo co. Došel jsem do pokoje a tam byl na posteli další dopis. Potvrzoval, že jsem vše dobře vykonal a zítra mám očekávat další.

Ráno jsem vstal a na stole ležel další dopis. Jak se sem dostal? Vrtalo mi hlavou.
Na něm bylo velkým písmem napsáno úkol třetí. Otevřel jsem ho a

Pokračování příště

Nečekaná láskaKde žijí příběhy. Začni objevovat