Όλο το βράδυ σκεφτόμουν τι θα πω στην Μάγδα . Ώρες - ώρες κάνω κάτι βλακείες που απορώ κιόλας με τον εαυτό μου .Όταν έφτασα σχολείο επειδή είχα αργήσει κιόλας , πήγα κατευθείαν στην τάξη . Χτύπησα την πόρτα και η καθηγήτρια με άφησε να μπω αφότου της είπα μια φτηνή δικαιολογία . Πήγα , έκατσα στην θέση μου και παρατήρησα ότι η Μάγδα δεν είχε έρθει , έτσι ρώτησα τον Αντώνη που είναι και μου είπε πως δεν ξέρει . Μπορεί να έρθει την άλλη ώρα .
[....]
Δεν ήρθε σε καμία από τις άλλες ώρες , με αποτέλεσμα ο Στέλιος -δηλαδή εγώ- να μην έχει δει καθόλου την Μάγδα του . Γιατί Θεέ μου το κάνεις αυτό ; Ντάξει φταίω που έχω να πάω στην εκκλησία από πέρσι το Πάσχα αλλά μην με τιμωρείς με αυτό τον τρόπο.
Πήρα τον Αντώνη και πήγαμε σπίτι μου . Εκεί αποφάσισα να την πάρω τηλέφωνο να μάθω τον λόγο που δεν ήρθε σχολείο . Δεν μου απάντησε όμως .
"Ρε Αντώνη δεν το σηκώνει !! Γιατί δεν το σηκώνει ; Λες να έπαθε κάτι ;" , τον ρωτάω φανερά ανήσυχος .
"Ναι ρε θα την απήγαγε ο Βασίλης , θα την έχει κλεισμένη σε ένα δωμάτιο και θα προσπαθεί να την βιάσει .", απαντάει ενώ παράλληλα παίζει με το κινητό του .
"ΤΙΙ; ", τον ρωτάω σοκαρισμένος . Καλά δεν μπορείτε να φανταστείτε πως είναι η έκφραση του προσώπου μου τώρα . Έτσι και την έχει ακουμπήσει ο μπάσταρδος αυτή την φορά θα τον κουβαλάνε τέσσερις .
"Για πλάκα το είπα ρε . Ηρέμησε . Μπορεί να μην ήρθε γιατί θα την πονούσε το κεφάλι της ή θα της έτυχε κάτι. ", μου απαντάει και τότε είναι που μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι.
"Παίζεις με τον πόνο μου; Εγώ εδώ ανησυχώ και εσύ πλακίζεις . Και αν όλα αυτά που είπες βγουν αλήθεια ; Τι θα κάνεις τότε ; ", τον ρωτάω και μόνο τότε σοβαρεύει .
"Πάρε την τηλέφωνο .", μου λέει καθώς αφήνει το κινητό του στην άκρη .
"Λες να μην την πήρα;! Δεν το σήκωσε όμως . ", του απαντάω .
"Τηλεφώνησε της ξανά .", μου λέει και τότε παίρνω το κινητό και την ξανακαλώ . Δεν το σηκώνει ούτε αυτή την φορά .
"Δεν το σηκώνει . Παρ' την εσύ . Για να δούμε θα το σηκώσει σε σένα ;" , του λέω τι να κάνει και αυτός εκτελεί τις διαταγές μου . Την παίρνει τηλέφωνο και αυτή το σηκώνει . ΤΟ ΣΗΚΩΝΕΙ ΣΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΕΝΩ ΣΤΟΝ ΣΤΕΛΙΟ ΟΧΙ !!!
"Είσαι καλύτερα τώρα ;..... Οκ ... μπορεί να περάσω αργότερα ..... ναι ναι μόνος ... άιντε μπάι .." λέει ο Αντώνης και μετά το κλείνει .
YOU ARE READING
Forever Yours #B2K18WB
Teen FictionΜια κοπέλα ,η Μάγδα . Έχει μια σχέση . Σχέση από απόσταση λόγω σπουδών . Ένα καινούριο παιδί στο σχολείο , ο Στέλιος . Αυτός ερωτεύεται την Μάγδα και κάνει τα πάντα για να είναι διπλα της κι ας γνωρίζει οτι αυτή έχει σχέση . Όταν ο άλλος κάνει έν...