Pov ΣτέλιουΣίγουρα πίσω απο αυτές τις βλακείες κρύβονται ο μπάσταρδος ο Βασίλης και η Πέρσα . Είμαι σίγουρος γι' αυτό !! Μα πως έκαναν τις φωτογραφίες όμως;
Λογικά με photoshop . Πρέπει να βρω οπωσδήποτε ένα τρόπο για να δείξω στην Μάγδα την αλήθεια !! Α ρε Μάγδα γιατί δεν με πιστεύεις γαμώτο; Αφού ξέρεις οτι σε αγαπώ . Αφού ξέρεις ότι για μένα μόνο εσύ υπάρχεις . Γιατί πιστεύεις τον κάθε τυχόντα; Την κάθε πουτάνα ;
Απο τις σκέψεις μου με βγάζει ο ήχος του κινητού μου . Βγάζω από την τσέπη μου το κινητό και βλέπω οτι με καλεί ο Πέτρος , ο αδελφός την Μάγδας . Κατάλαβα . Εχω να ακούσω τώρα όλο το Ευαγγέλιο .
Το σηκώνω και δεν προλαβαίνω να χαιρετήσω εφόσον ο Πέτρος έχει πάρει μεγάλη φορά .
"Σου είπα να μην την πληγώσεις !! Μου το υποσχέθηκες !! Τι στο διάολο ρε μαλάκα ;! Διπλό ταμπλό ρε;" , μου φωνάζει . Δεν έχω κάνει κάτι ρε πούστη μου !! Γιατί δεν το καταλαβαίνετε γαμώτη σας ;
"Πέτρο άκουσε με ρε πούστη μου !!", του φωνάζω.
"Τι να ακούσω ρε μαλάκα;! Ότι ενώ τα είχες με την αδελφή μου , παράλληλα είχες σχέση και με μια άλλη ;" , ρωτάει εξοργισμένος.
"Δεν είναι αλήθεια όλα αυτά . Δεν είχα καμία άλλη σχέση . Άφησε με να σου εξηγήσω τι μπορεί να έχει συμβεί . Τουλάχιστον εσύ άκουσε με και μην παίρνεις βιαστικές αποφάσεις .", του λέω. Είναι ο μόνος λογικός άνθρωπος .
"Τελος πάντων . Λέγε ." , μου λέει κάπως ηττημένα.
"Ξέρεις την αδελφή σου την αγαπάω και πότε μου δεν θα την πλήγωνα . Είναι όλη μου η ζωή . Είναι όλο μου το είναι . Χωρίς αυτήν δεν μπορώ να ζήσω . Είναι το ναρκωτικό μου . Η δόση μου . Το οξυγόνο μου . Είναι η αιτία που ξυπνάω κάθε μέρα χαρούμενος ." , του λέω σκεφτόμενος την Μάγδα .
"Στέλιο άσε τα μελό σε μένα . Μπες κατευθείαν στο θέμα .", μου λέει. Όταν ο άνθρωπος δεν είναι ρομαντικός ..
"Η Πέρσα είναι μια παλιά ιστορία . Λογικά θέλει να με εκδικηθεί για τότε .", του λέω μια γενική εικόνα των πραγμάτων.
"Για ποιο τότε μιλάς ; Άκου Στέλιο σε μένα θα τα πεις όλα . Ακούς ; ΟΛΑ ." Είναι τόσο νευριασμένος που αν ήταν εδώ πάω στοίχημα ότι θα έτρωγα ξύλο . Δεν πειράζει . Χαλάλι της . Και ξύλο να φάω για την Μάγδα . Και στην κόλαση θα πάω για αυτήν αν μου το ζητήσει .
"Όταν ήμουν στην Τρίπολη , η Πέρσα το μεγαλύτερο πουτανακι του σχολείου είχε βάλει στοίχημα πως θα με ρίξει στο κρεβάτι και ότι θα το κάνουμε . Βλέπεις ήμουν από τους λίγους με τους οποίους δεν είχε πάει . Ήταν τόσο σίγουρη ότι θα το κάνουμε που όταν πήγαμε εκδρομή , πήρε το μικρόφωνο στο πούλμαν και μου ζήτησε να κάνουμε σεξ όταν θα επιστρέφαμε από την εκδρομή . Εγώ την αρνήθηκα και ας πούμε την ρεζίλεψα λιγάκι . Μετά από αυτό έγινε θέμα συζήτησης στο σχολείο οτι υπάρχει κάποιος που την αρνήθηκε και σε μια σαν και αυτή , η άρνηση είναι οτι χειρότερο και επίσης ειναι ένας 'λεκες' στην υπέροχη φήμη της . Τέλος έφαγε και μια πολύ ωραία αποβολή . Τωρα λογικά θέλει να με εκδικηθεί ." , του εξιστορώ τα γεγονότα.
YOU ARE READING
Forever Yours #B2K18WB
Teen FictionΜια κοπέλα ,η Μάγδα . Έχει μια σχέση . Σχέση από απόσταση λόγω σπουδών . Ένα καινούριο παιδί στο σχολείο , ο Στέλιος . Αυτός ερωτεύεται την Μάγδα και κάνει τα πάντα για να είναι διπλα της κι ας γνωρίζει οτι αυτή έχει σχέση . Όταν ο άλλος κάνει έν...