Ξέρετε τι μου πήρε ο τρελός αδελφός μου ;Όχι ; Σαφώς και δεν ξέρετε τι μου πήρε .
Θα σας πω εγώ τότε . Μου πήρε ένα πακέτο προφυλακτικά φωσφοριζέ . Φω-σφο-ρι-ζε !! Όχι πείτε μου , ο αδελφός μου δεν είναι για δέσιμο;
Το πακέτο εκτός από αυτό το καταπληκτικό δώρο είχε και ένα σημείωμα το οποίο έγραφε : Αδελφούλα μου ελπίζω να σου αρέσουν τα φωσφοριζέ.
Ουδέν σχόλιο πάνω σε αυτό το θέμα!!
Βάζω το πακέτο με τα προφυλακτικά στο συρτάρι γιατί ποτέ δεν ξέρεις πότε θα σου χρειαστεί και επιστρέφουμε τώρα στην νορμάλ αλλά σκληρή πραγματικότητα η οποία είναι το διάβασμα για το σχολείο .
Πρέπει να διαβάζω αν δεν θέλω να έχω κανένα κενό και να μπορέσω να περάσω σε κάποιο καλό Πανεπιστήμιο . Κατά προτίμηση θέλω να περάσω στην Θεσσαλονίκη γιατί όταν ήμουν μικρή είχα μείνει για ένα μικρό διάστημα εκεί και μπορώ να πω ότι είναι φανταστικά . Επιπλέον έχει και πολύ καλά πανεπιστήμια εκεί .
Τελειώνω με τα μαθήματα του σχολείου αλλά και με τα μαθήματα του φροντιστηρίου και αποφασίζω να κάνω ενα μπάνιο και μετά να πάω να ξαπλώσω .
[...]
Σήμερα είναι το ραντεβού μου με τον Στέλιο . Ντάξει δεν έχω και τόσο μεγάλο άγχος αλλά έχω . Αυτό μετράει εξάλλου .
Θα πρέπει να βρω τι θα φορέσω και πως θα φτιάξω τα μαλλιά . Αυτό που θα φορέσω θα πρέπει να ταιριάζει και με τον χώρο στο οποίο θα πάμε . Έι που είπε ο Στέλιος ότι θα πάμε;
Θα τον πάρω τηλέφωνο για να τον ρωτήσω .
"Αγάπη;" , ρωτάει όταν το σηκώνει .
"Στέλιο ήθελα να σε ρωτήσω που θα πάμε το βράδυ για να ξέρω τι να φορέσω .", του λέω κατευθείαν τον λόγο που τον πήρα τηλέφωνο .
"Δεν λέω .", μου απαντάει .
"Έλα , σε παρακαλώ !! Πες μου που για να ξέρω τι να βάλω πάνω μου ." , τον παρακαλάω αλλά το βλέπω πως το παρακάλι μου δεν θα βοηθήσει πουθενά .
"Ότι και να φορέσεις κούκλα θα είσαι άρα δεν υπάρχει πρόβλημα . ", συνεχίζει το βιολί του αυτός .
" Καλά καλά . Θα τα πούμε το βράδυ . Ααα και τι ώρα να είμαι έτοιμη ;" , τον ρωτάω μια άλλη ερώτηση εφόσον στην προηγούμενη δεν απαντάει .
"Κατά τις εννέα να είσαι έτοιμη . " , απαντάει .
"Τα λέμε , φιλάκια μωρό μου ." , τον χαιρετάω για να του το κλείσω .
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Forever Yours #B2K18WB
Подростковая литератураΜια κοπέλα ,η Μάγδα . Έχει μια σχέση . Σχέση από απόσταση λόγω σπουδών . Ένα καινούριο παιδί στο σχολείο , ο Στέλιος . Αυτός ερωτεύεται την Μάγδα και κάνει τα πάντα για να είναι διπλα της κι ας γνωρίζει οτι αυτή έχει σχέση . Όταν ο άλλος κάνει έν...