Гледната точка на Нина
Здравейте казвам се Нина Добрев. На 19 години съм. Родена съм в България но когато бях на 2 с родителите ми се преместих ме в Канада. Станах актриса защото това ме влечеше най-много. В момента участвам в "Дневниците на вампира,, като Елена и Катрин. Олллл това съм аз.Най-добрата ми приятелка ме снима по време на снимки. Тя също играе в сериала. В сериала е Кералайн а в нормалния живот Кандис Акола тя също е на 19. Това сме аз и тя.
Страшно много си я обичам. Е сега да ви разкажа и за живота ми в момента. В момента живея в къща с 6 момчета. А именно с момчетата от magcon. Наш Григър,Джак Гилински,Джак Джонсън, Шон Мендес,Матю Еспиноса и Камерън Далас с който сме заедно. Заради него се преместих при момчетата които са супер готини и луди. Много ги обичам и всички заедно сме като едно семейство. Правим си много номера много често. Например вчера докато бях на снимки Кам изсипал една кофа ледена вода и една кофа брашно върху Гилински от покрива на къщата. Това е къщата между другото.
В момента бях на снимки но имах ме обедна почивка. Седях на масата с Кандис,Поул и Иън. Пол Уесли и Иън Сомърхолдър. Те двамата играят ролите на братята Салваторе в сериала. Аз ядох пържени картофки,Кандис бургер,Поул бургер и картофки а Иън като за първи път само салата. Това е чудо. Обикновено той се тъпче най-много от всички. Докато Пол разказваше виц получих съобщение от непознат номер:
Непознат номер:Кучко остави моя Кам ако не искаш да ти се случи нещо.
Откакто започнах да излизам с Камерън доста често получавах такива съобщения някои наши фенове бяха много щастливи. Но други като този човек бяха много груби и Кам получаваше подобни. Игнорирах съобщението и продължих разговора с приятелите си......Ето го началото на новия ми проект. Пролога е малко скучен но това е само началото. Надявам се да ви е харесал все пак. Извинявам се ако има правописни грешки. Скоро ще кача некста.
YOU ARE READING
Игрите на любовта
FanfictionНина Добрев е известна 19 годишна актриса. Излиза с известния плейбой и модел Камерън Далас от магкон. Когато Нина случайно разбира че Камерън само я е използвал си тръгва от слънчевия Лос Анджелис и отива в голямата ябълка. А именно Ню Йорк. След 2...