Гледната точка на Нина
След като с Поул пристигнах ме в McDonald's си направихме снимки с няколко фена и раздадохме малко автографи. Всичко мина супер докато Поул не ме докара до вкъщи. Там стоеше Кам с почти празна бутилка водка и крещеше:
-НИНА ОТВОТИ ВРАТАТА! ЗНАМ ЧЕ СИ ВЪТРЕ!
Аз въздъхнах уморено. Поул стисна волана толкова силно че кокалчетата на ръцето му побеляха. Стисна силно очи. Знаех че се е вбесил. Аз хванах ръката му и му се усмихнах леко. Той отпусна хватката на волана. Аз слязох от колата и се запътих към Камерън. Чух стъпките на Поул зад мен.
-Охоо ти все пак се появи.-каза Камерън с мазна усмивка.
-Какво искаш Далас?-попитах аз през стиснати зъби.
-Секс кукличке. Все пак си страхотна в това.-каза Кам.
Докато се осъзная Поул вече го удряше в челюста. Хванах ръката на Поул и се опитах да го издърпам. Плаках,виках да го пусне но той сякаш не ме чуваше. Накрая звънах на Шон и му казах да дойде веднага с момчетата. Поул и Кам си разменяха удари. Кам беше счупил бутилката и одраска Поул по ръката със стъкло.
-Кам,Поул спрете мамка му.-казах и плачех с цяло гърло.
Изведнъж нещо ми стана не можех да си поемам въздух. Паднах на земята и хванах гърлото си с ръце борейки се за глътка въздух. И двете момчетата дойдоха при евн след като ме видяха.
-Нина какво ти става?-попита Поул.
-Н...н...не мога д...д...да дишам.-казах аз накъсано.
-Не се преструвай кучко такава.-каза Камерън завалено.
-Тъпак,скапан как ще се преструва.-каза Поул и извади телефона си.
Мисля че се обади на 911. Докато се осъзная момчетата бяха дошли и се бяха скупчили около мен. Не чувах вече нищо. Само усетих как ме слагат на носилката и ми слагат кислородна маса. После всичко стана в мрак.
Гледната точка на Поул
След като качиха Нина в линейката аз влязох с нея. Разбрах ме се с момчетата първо да закарат онзи нещастник и после ще дойдат в болницата. Един лекар проми и превърза раната ми от стъклото с което ме одраска Камерън. Попитаха ме дали е преживяла голям стрес и аз им разказах за случката с боя. Настаниха Нина в стая и и направиха изследвания. Оказа се че е паник атака. Слава богу не беше нищо сериозно......Ето я и новата глава. Надявам се да ви е харесала. Извинявам се ако има правописни грешки. Скоро ще кача некста.
YOU ARE READING
Игрите на любовта
FanfictionНина Добрев е известна 19 годишна актриса. Излиза с известния плейбой и модел Камерън Далас от магкон. Когато Нина случайно разбира че Камерън само я е използвал си тръгва от слънчевия Лос Анджелис и отива в голямата ябълка. А именно Ню Йорк. След 2...