глава 14

68 3 1
                                    

Гледната точка на Нина
С Джак танцувах ме и се усмихваме глупаво а Камерън ни гледаше така все едно може да ни убие с поглед. След като песента свърши Камерън задърпа онзи парцал бившата му с него на дансинга и танцуваха много близо до мен и Джонсън. Мен не ме интересуваше много но Джак се ядоса. Личеше си че се опитва да скрие яда си но не му се получи.
-Джак искаш ли да седнем защото вече се уморих на тези токчета?
-Добре аз ще отида да си взема още едно питие.
-Добре аз отивам да седна при момчетата.
Тъкмо се обърнах и някои хвана ръката ми. Обърнах се и видях че е Камерън. Погледите ни се срещнаха за миг. Бързо отклоних поглед.
-Пусни ме Камерън. Веднага!-изкрещях аз за да може да ме чуе въпреки силната музика.
-Ами ако не искам?-попита той и ми се усмихна надмено.
Аз се опитах да се освободя от хватката на пръстите му но не успях и той ме стисна още по-силно.
-Кам хайде да си ходим. Омръзна ми тук.-каза онзи парцал бившата му.
-Алекс ако искаш тръгвай аз имам работа с Нина.-отвърна той без да я поглежда.
-Тръгвай си с парцала нямаш никаква работа с мен Камерън.-казах аз гледайки го ядосано в очите.
-Какво става тук?-попита Джонсън който носеше две чаши с уиски.
-Нищо. Камерън тъкмо ме пускаше и си тръгваше заедно с курвата. Нали Камерън?-попитах аз усмихвайки се "мило".
-Не се бъркай Джак това е между мен и нея.
-Кам пусни Нина и си тръгвай писна ми от теб. А и явно Нина не иска да говори с теб.-каза Джонсън.
-Джак омръзна ми от теб заради едната курва ли искаш да се караме?-попита онова копеле поглеждайки Джак.
-Майната ти. Нина не е курва а оная зад теб е. Ти и разби сърцето а сега я обиждаш. Що за мъж си ти?-попита Джак и Кам му се нахвърли.
Крещях да спрат но те не ме чуваха. Накрая момчетата и охраната ги разтарва. Знаех сега какъв скандал ще последва по медийте защото много хора заснеха как момчетата се бият. Излязох ме от клуба и момчетата държаха Кам и Джак за да не довършат боя. Опитах се да успокоя Джак и до някъде успях. Момчетата ги пуснаха и Камерън си тръгна заедно с онази Алекс. Прегърнах момчетата и Гилински ме стисна силно и ми прошепна:
-Утре искам да говорим. Сутринта ще дойда до вас.
Аз го пуснах и му се йсмихна с половинчата усмивка. Качих се в колата на Джонсън. Малко преди да стигнем до дома ми му казах:
-Джак благодаря ти че ме защити. Много ли те боли?
-Не ще му сложа лед и ще ми мине. Знаеш че винаги бих те защитил.
-Знам.-казах аз докато той паркираше пред дома ми.
-Чао Нина.
-Чао Джак.-казах аз и го прегърнах силно.
Когато влязох у дома видях че вече е станало 2 часа след полунощ. Махнах грима си и си облякох ношницата. След като си легнах умората си каза думата и веднага заспах.

Ето я и новата глава. Надявам се да ви е харесала. Извинявам се ако има правописни грешки. Ще се опитам скоро да кача некста.

Игрите на любовтаWhere stories live. Discover now