Гледната точка на Нина
Към 19:00 часа изпратих Поул от вкъщи защото имаше работа. Нямаше какво да правя затова писах на Джак Гилински дали иска да излезем с момчетата малко да разпуснем. Той ми писа че в 21:00 ще са пред къщата ми и да съм готова за клуб. Имах малко време преди да започна с процедурите за излизане затова подредих малко стаята си. В 19:30 отидох да си взема душ. След като бях готова с душа се запътих към дрешника си. Облякох си бельо и се спрях на този тоалет.Накъдрих си косата и си направих такъв грим.
Обух си бели платформи с висок ток. В една чантичка тип протмоне си сложих ключовете за вкъщи,цигари,запалка,телефона и пари. В 21:00 Джак паркира черното си порше пред портата на дома ми.
-Нина нали имаш гадже как те пусна да излезеш така?-попита Гилински оглеждайки ме.
-Той не знае че ще излизам. Къде са останалите?
-Ще ни чакат направо в клуба.
-Добре.
Пътя мина в разказване на шеги и слушане на радиото.
Когато стигнахме пред клуба охраната веднага ни пусна. Още с влизането видяхме момчетата на бара. Те ни гледаха с отворени усти. Сигурно защото Джак беше прехвърлил ръка през раменете ми а аз се усмихвах на един виц казан от него. Отидохме при момчетата и прегърнах всеки.
-Чакай малко.-каза Наш- Ти не беше ли с Поул?
-Да.-казах аз гледайки го неразбиращо.
-Тогава защо Джак беше преметнал ръка през раменете ти се едно сте гаджета?-попита Джонсън.
-Просто така. А това малко вампирче много си го обичам.-каза Гилински и ме прегърна силно усмихвайки се като идиот.
-Джак пусни ме веднага ако не искаш да останеш без една ръка.-казах аз гледайки Гилински миличко.
Той веднага ме пусна и всички започнахме да се смеем на физиономията която направи. Всеки си поръча по някаква напитка и се настанихме на едно сепаре. След няколко минути пуснаха любимата песен на мен и момчетата и веднага станахме да танцуваме. След 1 час прекаран в танци решихме да се върнем на сепарето. Една сервитьорка дойде да ни попита дали искаме нещо за пиене. Момчетата избраха уиски а аз се спрях на бърбън. След като сервитьорката взе поръчките ни вниманието ми беше насочено към входа на клуба. От там влязоха Камерън и бившата му приятелка облечена в оскъден потник който нарича рокля и много тежък грим. Той я беше хванал през кръста. Те се насочиха към сепарето срешу това на мен и момчетата.
-Той какво прави тук с тази?-попита Мат неразбиращо.
-Не знам.-каза Шон.
-Добре ли си?-попита Джонсън слагайки ръка на рамото ми.
-Да няма нищо.-казах аз усмихвайки се на Джонсън.
-Хайде да потанцуваме.-каза той.
-Охххх добре. Правя го само защото те обичам.-извиках аз на Джак за да ме чуе.
Той се усмихна и ме заведе в средата на дансинга. "Имам чуството че това ще бъде интересна вечер,, помислих си аз.......Ето я и новата глава. Надявам се да ви е харесала. Извинявам се ако има правописни грешки. Ще се опитам скоро да кача некста.
أنت تقرأ
Игрите на любовта
أدب الهواةНина Добрев е известна 19 годишна актриса. Излиза с известния плейбой и модел Камерън Далас от магкон. Когато Нина случайно разбира че Камерън само я е използвал си тръгва от слънчевия Лос Анджелис и отива в голямата ябълка. А именно Ню Йорк. След 2...