BAKOM DATORN

710 9 1
                                    

Jag vakna upp en måndag efter lovet.

Det är soligt men ändås väldigt snöigt. Jag är så himla glad över något men jag vet inte vad jag är glad över. Så jag gick ner och klädde på mig och gjorde dom andra sakerna jätte snabbt.

Sen sminkade jag mig, då hörde jag ett dån ifrån dörren. Då kollade jag igenom fönstret och då såg jag pappa åka iväg i en jätte snabb fart.

Jag visst inte alls vad som hade hänt så jag blev väldig orolig.

Jag satte mig sen i min säng och tänkte på vad som hade hänt. Men jag visste inget allt så det var ju lite svårt.

Men se såg jag att klockan hade gott jätte snabbt. Så jag fick ganska brotom till skolan. Jag fick cykla i jätte snabb fört, det tar ungefär 10 min till skolan kanske lite mindre.

När jag ställde cykeln på cykel stödet så hörde jag att klockan ringde in, så jag fick springa in till lektionen.

Första lektionen började ungefär 1minut senare. Och det var matte.

Vi hade inte en sån lång dag idag vi hade bara två lektionen och en rast.

Och vi skulle inte få någon läxa på hela den här veckan. För vi kommer ha så många prov i 7:an. Men vi kommer få läxa nästa vecka.

På matte så gick klockan jätte sakta tyckte jag för att jag var så trött så jag råkade nästan inte tänka på något matte tal. Fast det brukar jag nästan alltid orka att göra så det var lite konstigt, tyckte jag. Men tillslut så ringde klockan, då var det rast i 30minuter. När jag gick ut ur klassrummet så ville jag bara sova men det skulle jag tycka vara lite pinsamt om jag tillexempel snarkar eller så.

Så jag gick till toaletten och sov där. Det kanske låter lite konstigt men ja. Så är jag ibland.

Jag vaknade av att klockan ringde.

Så jag fick nästan en hjärtattack. Men det gick bra.

Jag sprang också till den lektionen. Men den lektionen skulle vara jätte rolig, för vi skulle baka pizza. Så vi skulle vara 4 olika grupper.

Vi hade på oss 40 minuter att göra klart pizztsan.

Bråttom blev det men min grupps pizztsa blev jätte god tyckte jag iallafall.

Sen slutade vi och jag cyklade hem i full fart.

Så jag kom hem på 5minuter.

När jag kom till mitt hus så låste jag min cykel sen låste jag upp huset gick in och tog av mig ytterkläderna, tog mat och sen gick jag och satte mig vid datorn.

Jag spelar ett online spel som ingen vet att jag spelar.

Jag spelar med fyra killar och jag har spelat med dom i ungefär 1år nu men jag vet ändås inte vad dom heter. Men det skulle vara lite kul att veta vad dom heter.

Men killarna har samt iallafall att dom känner varandra och att dom ses typ varje dag.

Och jag tycker att dom inte känns som ett par vanliga killar för dom säger att dom måste sticka på samma gång och dom säger ibland att dom ska åka limousin. Och det gör ju inte alla vanliga människor.

Så det är därför jag inte tycker att dom värkar var så vanliga killar men jag vet inte kanske är dom vanliga eller så är dom inte vanliga.

Ni får se vad som händer i nästa kapitel. Förlåt om ni tycker att jag gör korta kapitel men det är för att ni ska få mer kapitel att läsa

Hoppas ni gilla kapitel så hörs vi nästa gång.

Puss puss!!

Du och jag...Where stories live. Discover now