kapitel 5

116 4 0
                                    

                                                                                                                                                                                                                                                                 KAPITEL 5

jag vaknade upp och nu skulle jag inte till skolan för att våran fröken är fortfarande kvar hemma för sitt barn är fortfarande sjuk. så jag kommer få en ledig dag, kan man TYP säga. För jag skulle ju träffa OSCAR idag och han skulle inte heller till skola nidag för att han lådsade att han var sjuk, men det var han ju inte för han är ju frisk men han sa ju bara så för att han skulle kunna träffa mig. jag kunde inte sluta tänka på att han gjorde vad  som hellst för mig. han är bara för söt. jag började smsa med honom för jag skulle jämt fråga honom.

JAG: hej oscar jag bara undrar när du ska komma?<3                                                                                     OS:jag kommer när jag är klar, för jag ligger i sängen nu och jag ska gå upp nu för att göra iordning mig.                                                                                                                                                                              JAG: okej men jag har på mig mobilen hela tiden.                                                                                             OS: okej men jag ska skunda mig så mycket jag kan, och jag kommer ha med mig lite saker som jag ska ha när jag sover över hos dig.<3                                                                                                                      JAG: okej hej då så länge <3                                                          

Jag hade helt glömmt bort att vi skulle sova över, hela vårar (hus) var jätte stökigt. ( visste inte hur jag skulle förklara).men jag fick skynda mig att göra iordning mig och sen skulle jag börja städa (huset). jag bäddade sängen, borsta håret och tänderna, platta håret och se så sminkade jag mig. men när jag var klar med det så skulle jag ljust precis börja städa (huset).efter ungefär 2min så skrev OSCAR till mig ett det stog såhär på.

OS: Hej jag kommer nu om det är okej för jag har gjort iordening mig och så, det brukar inte ta så lång tid för mig att göra iordning mig så du bara vet.                                                                                    JAG: det är helt okej att du kommer nu.<3

jag fick skynda mig att städa (huset), men det tar ju kanske bara 10min till han kommer. jag fick nästa en hjärtatack för att jag fick skynda mig  så mycket för att jag skulle städa och för att han skulle sova över för mig. men efter en stund när jag nästan var klar med att städa (huset) så kom jag på en sak, tänk om jag gör bort mig då kommer jag att typ DÖ!efter det så hörde jag att det plingade på dörren. jag gick dit och öppnade, där stod den fina OSCAR, jag kollade på honom rakt i ögonen och det kändes som att jag skulle svimma för han är ju så söt. jag sa: kom in.

OS:tack (med ett glatt leende)                                                                                                                        JAG: det är bara att ta av sig skorna och jackan.så kan vi ta och gå in till mitt rum. vi kanske kan göra något roligt (sa jag).                                                                                                                                   OS: okej vi kan se på en film, vi kanske kan se på en skräck film?                                                               JAG: nja vet ej, jag är ganska rädd för skräck filmer.                                                                                       OS: det är okej, om du vill så kan vi se på en skräck film och om du blir rädd så är det bara att komma. 

jag trodde seriöst att jag skulle dö. asså jag har aldrig hört att han kanske gillar mig. eller det låter lite som att han frirtar med mig.

JAG: okej vi kan se på en sräck film.

OSCAR gick fram och kollade på vilken film vi skulle kolla på. han rekomederade väldigt många. så jag sa att jag ville se på en film som inte är jätte läskig. OSCAR bara: okej då vet jag den bästa filmen. det kan vara lite läskig ibland men det är oftast inte så läskigt.

jag typ hålde på att rådna för han var bara för söt. så vi valde den filmen som han tog, vet ej vad den hetter. men sen så hoppa vi på min säng och så satt vi brevid varandra, vi hade också en filt övver oss. det var typ det romantiskaste jag har vart med om.  jag visste inte riktigt om det skulle bli en liten kyss eller om det skulle bara vara en övernattning. TE.X såhär asså vänner eller lite mer än vänner. man vet aldrig vad som händer när man är själva hemma. och man vet aldrig vad som händer te.x i morgon. så man kan aldrig säg något. 

sen när filmen började så sa jag att jag kunde gå och hämta chips. och jag visste att oscar kanske ville att jag skulle gå så han kanske kunde göra något åt men, men det var inte helt säkert. för när jag hade hält i drickan och hält i chipsen i en skål. så gick jag tillbaka till rummet. men då var inte oscar där. jag trodde att oscar hade åkt hem. så jag gick runt i hela lägenheten och letade. men hitta han ej. men tillslut så kollade jag i mitt rum igen, då satt han där. jag gick imot honom. och sa att jag trodde att han hade åkt hem. ( började gråta samtidigt jag sa det). OSCAR gick imot mig och kramade mig. jag blev varmare inom mig då. och sen så kollade han ner på mig och jag kollade ner på honom. vi kolla länge på varandra.och tillslut så kom vi närmare och närmare varandra. då... så blev det en sak som jag ville skulle hända. det blev en kyss. AAAA!!! jag trodde seriöst att jag inte skulle kunna sova inatt. 

sen så tog han min han och så satte vi oss i min säng igen. vi hållde  varandra i händerna medans vi såg på filmen. och aa ville bara ta kort på han och min när vi kysstes så jag kunde lägga ut på snap och sånt men det kanske han inte ville att jag skulle göra. och på snap och sånt så hade jag omar, ogge och felix. och dom visste ju inte att jag och OSCAR var med varandra. och då kanske någon av dom blir ledsna för att vi inte berättade att vi var med varandra. men det var ju lite för vi ville vara själva med varandra. 

men nu var klockan runt 01.07, så vi stängde av teven och så gick jag och borstade tänderna. och OSCAR kom lite senare. och när han kom så stod jag där och kollade på OSCAR när han kom. han kollade också på mig och så blev det en sak där med... PS... det blev en liten kyss om ni inte visste det. sen gick jag in i mitt rum och jag skulle byta om. och när jag bara hade på mig trosor och t-shirt så kom han in. jag trodde att jag skulle dö, men jag sover med kortbyxor så han inte sätta på mig dom. men när OSCAR kom in så sa han, oj förlåt ville inte göra såhär men det är lite pinsamt nu... jag ville bara gå och kyssa honom nu men det skulle kännas pinsamt, tänk om inet han ville kyssa mig, men jag honom... SHIT, VAD SKA JAG GÖRA?

_____________________________________________________________________________

älskar alla mina läsare. det komemr komma upp ffler kapitel under lovet, men vet ej hur många, det beror ju på hur många som vill ha mer kapitel. kommentera om ni vill att jag ska göra mer kapitel. älskar er! <3<3

Du och jag...Where stories live. Discover now