Capitolul 4

79 16 16
                                    

      Nu, chiar nu aveam de gând să trec cu vederea peste comportamentul acelei femei. Eram dezamăgită, și nu de ea. Eram dezamăgită de mine. A fost vina mea că i-am lăsat de înțeles că sunt o hoață, dar până la  urmă ea a insistat să mă tragă de mâini ajungând până în biroul președintelui  fără să vrea  să mă asculte.

     Mă îndrept spre baie nervoasă. Deschid robinetul și îmi întind brațele ajungând  sub jetul de apă  ca să pot strânge în pumni apa necesară pentru a îmi da pe față. Îmi pun mâinile pe marginea chiuvetei și stau cu capul aplecat așteptând ca șiroaiele de apa să curgă. Îmi ridic bărbia așa încât să îmi pot vedea chipul și apoi ies din încăperea frumos amenajată, modernizată de un albastru asemeni apei mării și mă îndrept spre locul meu de muncă. Mă uit la ceas și observ că este ora 18:57.

                „ Oh, doamne, spun eu uimită. Când s-a făcut ora asta?" întreb  știind totuși că nu avea cine să-mi răspundă.

     Ajunsă înapoi în salon, sunt întâmpinată de Carla ce era asistată de o tânără.

          — Sienna, o ai pe domnișoara Bronwer la împachetări și masaj, mă informează prietena mea, iar eu îi mulțumesc după care îmi iau clienta și o îndrums spre vestiar pentru a se schimba.


      Fericită că programul de muncă mi s-a terminat, ies din saloan și mă îndrept spre recepția spa-ului pentru a îmi saluta colega. Voiam  să merg în camera mea  să fac o baie lungă ca mai apoi să urmăresc un film.

         — Carla, o strig eu. O să plec, ne vedem mâine.

         — Sienna, tocmai voiam să vin la tine, spune aceasta ajungând în fața mea. Eu și prietenul meu ieșim în club, hai și tu cu noi.

         — Nu știu ce să spun, numai ieșire-n club nu îmi trebuie mie, spun așteptând să văd ce mai avea de spus.

         — O să ne distrăm, ai să vezi tu.

      Într-un final am dat  din cap înștiințând-o că o să îi însoțesc. Am așteptat-o și pe ea pentru a merge  cu mine la casa în care locuia cu iubitul și alți angajați. Casa aceea era   lângă cea în care locuiam eu deoarece președintele hotelului, frumosul brunet de care m-am ciocnit eu, avea mai multe case una lângă alta amenajate special pentru angajații săi.

      Ajunsă-n camera mea dau, din nou, de o căldură infernală. Trec pe lângă patul meu  și merg direct spre ușa de la balcon. O deschid larg și păsesc afară. Peisajul era frumos. Aveam camera cu vederea la mare și asta mă bucura deoarece puteam să văd răsăritul sau apusul ca și acum. Mă sprijineam de balustradă și priveam cum marea indunda ușor ușor puternicul soare.

    După încă zece minute de stat și privit peisajul, mă hotărăsc să merg la baie pentru a face un duș, ca mai apoi să încep să mă pregătesc. Las ușa balconului deschisă doarece încă era foarte cald afară și mă îndrept spre dulap. Un dulap relativ mare, așezat față în față cu patul. Îmi aleg din el un prosop mai mare,  violet, lenjeria neagră și intru în baie.  Baia de un roz pal era drăguță și chiar destul de spațioasă.

                                                                              **

     Când mai aveam puțin și trebuia să plecăm,  am optat să folosesc un make-up simplu ce consta într-un rimel, tuș și luciu de buze. Părul mi-l lăsasem desfăcut scoțând în evidență simplele și frumoasele mele bucle. Luasem pe mine o fustă neagră ce îmi ajungea de la genunchi pâna puțin deasupra buricului, o bluză albă cu dungi negre ce începea de la cinci centimetrii mai jos de sâni  și niște sandăluțe crem joase. De obicei nu sunt genul de persoană care să poarte pantofi cu toc pentru că sunt foarte împiedicată, iar dacă mai consum și alcool ajung foarte ușor pe jos.

      —  Sienna, spune Carla atunci când m-a văzut ieșită din casă. Ești foarte frumoasă! mă complimentează aceasta după care îmi sărută obrajii în semn de salut.

      —  Același lucru pot să-l spun și eu despre tine, draga mea! rostesc eu făcând-o pe blondă să zâmbească.

      —  Vino! mă îndeamnă ea. Acesta este prietenul meu, Paolo, spune aceasta atunci când am ajuns în dreptul unui băiat ce era rezemat de mașină.

       —  Bună! spun eu salutându-l. Eu sunt Sienna, îmi pare foarte bine să te cunosc! continui să îi spun întinzându-i mâna.

       —  Și mie îmi pare foarte bine, spune iubitul Carlei zâmbindu-mi și poftindu-ne să intrăm în mașină pentru că deja este ora 11.

     Cei doi se potriveau destul de bine. Ea era o blondă puțin mai înaltă ca mine,  cu trăsături frumoase ale feței, ochii căprui și  un corp  frumos cu forme care îi ieșeau foarte ușor în evidență. Pe de altă parte, Paolo era mai înalt ca ea cu un cap, avea ochii albaștrii, părul șaten și era foarte frumos. Nu era nici supraponderal, dar nici slab. Era perfect. Erau perfecți.

       Intrăm într-un club nu foarte departe de locul unde locuim și vedem cât de plin este. Muzica răsună-n boxe, iar majoritatea lumii se află pe ringul de dans alături de cei cu care au venit mișcându-se pe muzica mixată de DJ. Noi ne îndreptăm spre bar și ne comandăm câte o băutură. Privesc în jur și observ că sunt atât tineri cât și oameni mai în vârstă. Naționalitățile diferă cu desăvârșire și asta nu contează. Tot ceea ce contează pentru toată lumea în aceste momente este faptul că trebuie să se distreze și atât.

           — Noi ne mergem  să dansăm, mă anunță Pablo, iar eu le fac semn din mână să se ducă liniștiți.

     Sinceră să fiu nu aveam așa de mult chef de dansat. Nici nu știu de ce am acceptat într-un final, dar, iată-mă, stau cu spatele la mulțimea ce dansează și sorb uneori din cocktail-ul meu.

       — Încă unul, te rog, spun către barman arătându-i paharul deoarece mai aveam puțin și-l terminam pe al doilea.

       — Unul ca al domnișoarei, aud vocea  masculină a cuiva ce se așează pe scaunul de lângă mine. Ce zici, stăm la un pahar de vorbă? mi se adresează masculul și abia atunci îmi întorc capul spre el.

 Mă uit la el analizându-l și realizez că știam cine este. ERam mirată de gestul lui de a agăța, dar nu am vrut să arăt  asta și m-am ținut tare.

       —  Un pahar de băutură, poate. Pahar de vorbă, nu prea cred, îi spun eu făcându-i cu ochiul.

      —   Sienna Plaras? aproape că mă bufnește râsul când îi aud tonalitatea vocii atunci când îmi pronunță numele. Ah, și numele meu sună așa bine ieșind din gura sa.

       —    Mă cunoști? întreb eu încercând să par că nu știu cine este.

       —    Tu nu mă cunoști? spune și eu dau negativ din cap. Atunci hai să ne cunoaștem! continuă acesta să spună după care se ridică, mă ia de mână și mă trage după el.



În poză este Sienna

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

În poză este Sienna.

Acesta este cel de-al patrulea capitol din cartea mea și sunt foarte fericită pentru că ea se află pe locul #366 în dragoste. Vă aștept părerile care pentru mine înseamnă enorm de mult. Vă rog să-mi scuzați greșelile. Mulțumesc!!

Lângă tineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum