Ve Kadın gider

45 6 1
                                    

Çok sevmişti kadın , mutlu  bir aile hayali kurup günlerce pencereden bakıp  onun varlığına gülümsüyordu.
Ayrılmayalım diye sözler  verdiler , geleceği  görmeden ... Aslında  her şey  normaldi , birlikte kahvaltı  edip güzelce vakit geçirip  günü bitirirlerdi. Okul sonuçta  hocaların  bilmemesi lazımdı  . Sınıfının ufak bir penceresi vardı.  Teneffüs  olunca oraya gidip  kızın  elini  tutup on dakika boyunca gözlerini  gözlerinden ayırmıyordu. Öğlen teneffüsünde yanına  gidip birlikte yemek  yerlerdi . Onunla yediği yemek ayrı  bir güzeldi , onunla  herşey  güzeldi işte...
   Yurt da kalırdı  kız  her cuma günü  onu evine  bırakmaya söz  vermişti  kendi kendine , onu herseyden koruyacaktı kendi nefsinden bile . Çok temiz sevmişti çocuk kızı  onsuz nefes alamayacak durumdaydı  . Dolmuşa binip  o kırk dakikalık yolu çekmeye  razıydı en arka koltuğa oturup omzuna başını  koyup o yolun bitmemesini istiyordu. Gidiş çok güzelde dönüşü hiç  sevmezdi tek gelmek ona acı  veriyordu  ondan uzaklaşmak istemiyordu . Hafta sonunu sevmezdi , tatili sevmeyen ögrencimi olurmuş  o nefret ederdi ondan ayrı  geçirdiği  her günü  , her saniyeden nefret ederdi . Her pazar  erkenden uyanır kızı  almaya  giderdi  . Giderken pencereye kafasını  koyup hep aynı  şeyleri  düşünür bazen gözünden  yaş  akardı  . Kırk  sekiz saat bile ayrı  kalamayan ben , ya  bir gün  giderse düşüncesi  aklını  yiyordu. Sonra kızı  almaya  gidince kız arabadan inip ona dogru koşarak sarıldığında bir gün bırakacağı düşüncesi  aklından  uçup  gidiyordu  .
  Kızın  ilk sevgilsiydim , bende ilk kez bu kadar güzel  sevilmiştim . Bana sarılışı  , bütün dertlerime ortak olması , benimle gülüp  benimle ağlaması  kendisine daha çok  bağlıyordu . Kör  düğüm gibi  seviyordum. Tek duam onunla mutlu bir gelecekti . Sonra ... O gitti ben kaldım  , hep eksik hep yarım  .

- Ayrıldığımız  tarihi bilmiyorum  gidişin  şaka  gibi ...

BEKLEMEK VE SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin