Uzun bir yolculuk yap , başını cama yasla ve arabanın cukarlara girerken çıkardığı sesi dinle. Bilmem kac kilometre uzaksın , bilmem kac yıldır yüzünü göremedin , sesi ... zaten 10 saniyelik ses kaydıyla uyuyosun. Bunca zaman geçti , kıştı bahar geldi ardından yaz . Her gelen şey gecti ama sen geçmedin . Benim anladığım tek şey kendime bile yalan söylüyorum unuttum diyorum ama bence hiçte öyle değil . Anlık bir boşluğuma geliyorsun , cok mutlu olduğum bir an , ya sana ait bir şey görüyorum yada seni anımsatacak bazı şeyler yüzümde ki gülümseme kayıp oluyor . Geçen gün bir dolmuşa bindim en arkaya geçip otururken bir zamanlar koltuğun arkasına ismimizi kazımıştık onu gördüm , ilkten bir gülümseme geldi flim şeridi gibi geçer derler ya anılar aynen öyle .
Ummadığın taş bas yararmışya sende öylesin senin icin hic gitmez demistim , sırf ben değil sende öyle ben seni asla birakmam diyordun , demekle olmuyormuş meğerse . Ama merak ettiğim o kadar şey var ki ...
Mutlumusun , deydi mi ? Aklında biri var mı ? Bide şey derler kimse benim gibi sevemez gör bak geri gelicek degeri mi anlayacak , herkes sever ama dokunduğunda aynı hissi vermeye bilir . Neyse hep dediğimiz gibi Canın sağ olsun ..." Nasıl gittiysen aynı şekilde geri gel , sevilmeye ihtiyacim var ."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEKLEMEK VE SEN
RomanceKişiler ve yaşanan olaylar tamamiyle gerçektir çok güzel bir lise aşkı ve hayla devam eden bir bekleyiş...