AŞK İÇİN NELER YAPTINIZ

30 2 0
                                    

Aşk için  neler yaptınız  diye bir soru soruldu , çocuk ordan atlayıp "sevdim" dedi . Başka  birisi de "ben bekledim" diyerek yerine  oturdu üzülmüştü çünkü  2 saniye  önce  gülen  suratı  asılmıştı. Öğretmen üzgün  bir şekilde  beklemek yeterli mi diye  bir soru sordu . Yerinden kalkan çocuk  kendinden emin bir şekilde konuşmaya başladı . " Bekliyorsun , hiç  bir şey  yapmadan elin kolun bağlı  konusmuyorsun  ne yapıyor  bilmiyorsun ama seviyorsun  sadece . Öğretmen ; ya zaman kaybıysa beklemek zamanın boşa  akmasına  hiç  mi acımayacaksın ? "Zaman geriye aksa  ben bu olanların  olacağını  yine bilsem yine severim" "Ama yine canın yanacak" "Ama yine mutlu  olduğum  anılar olucak yine yüzüm  gülecek sabah günaydın  aşkım  diyerek uyandırılıcam , yine o pencerenin önünde  okul bitimine kadar bekliyicem . Ben yeniden aşık  olucam...
  Aşk öyle  bir şeydir ki nefret edemezsin  onun kötülüğünü  isteyemezsin o yok ama o varmış  gibi  hareket  edersin .  Beklemek onu bekleyince  güzel  gelmese bile sevmese bile sadece  sen sev yeter sadece  sen düşün  . Aşk için  ne yaptın  sorusuna verilecek  en mantıklı cevap bekledim diye  bilmektir . Her günü  teker  teker sayarsın  bugün  gelicek  diye ama gelmez  . Öyle bir an gelir ki gelmesin dersin ne hali varsa görsün  benim gibi seven çıkmaz  zaten diyip kendini  avutursun . Ama öyle  olmaz işte  o söylediklerini kalp ile söylemedin , üzülmeye  ve beklemeye devam et . Önünde  çok  bekleyeceğin günler  olucak  tadını  çıkar  kaybetmenin  .
  Bir pakette 20  dal sigara  var ve ben 20 kere hayal  kuruyorum . Bugün  gidişinin 3. Yıl  dönümü  , 3 yıl  nasıl  dayandın  be cocuk ... okuluna geldiğim de bana nefretle bakan gözlerini  unutamıyorum  . Bana gülen  gözlerinde şuan sadece  nefret saklı.  Canın  sağolsun  herzaman ki gibi...

" öyle bir gittin ki nefes alamadım "

BEKLEMEK VE SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin