Birlikte vakit geçirdiğimiz o günden sonra gelmeyeceğini sanmıştım. Bilirsin, çok da harika bitmemişti.
Ama geldin.
Hem de eskisinden daha neşeli görünüyorsun.
Ellerini arkanda bağlamışsın ve banka oturmuyorsun. Bir süre sadece bana bakıyorsun.
"Elinde ne var?" diyorum.
Bunu sormamı bekliyor olmalısın ki ben sorar sormaz yanıma oturuyorsun. Arkanda tuttuğun kutuyu kucağına koyup bana bakıyorsun. Gülümsüyorum. Sen de öyle.
"Benim hakkımda bir şeyler öğrenmek istediğini söyledin." Kutuyu bana uzatıyorsun. "Ben de benim hakkımda bir şeyler getirdim."
Kutuyu elinden alıyorum. Göz ucuyla sana baktıktan sonra tüm bedenimle bankta sana doğru dönüyorum. Bana verdiğin kutuyu arkama koyuyorum.
"Şimdi bakmak istemiyorum." diyorum. Bankta öne doğru uzanıp elini kutuya doğru uzatıyorsun. "Ama neden? Bunu hazırlamak için ne kadar uğraştım biliyor musun?" diyorsun mızmızlanan bir sesle.
Uzattığın elini tutup seni geriye doğru çekiyorum. Sana biraz daha yaklaşıyorum. Gözlerini büyüterek bana bakıyorsun. Ne kadar sevimli göründüğünün farkında olmadığından eminim.
Yüzümü yüzüne yaklaştırıyorum. Düşünmeye benzer çıkardığım bir kaç sesten sonra konuşuyorum.
"Neden bu kadar güzelsin?"
Gözlerini kaçırıyorsun. Devam ediyorum.
"Zaten bitmiş bir kitaba yeni bir karakter ekleyemeyeceğimizi söylemiştin." Elimi saçlarına dokundurmak için kaldırıyorum. Ancak vazgeçiyorum. "Neden yeni bir kitap yazmıyoruz?"
Doğrulup sırtımı dikleştiriyorum.
"Peter Pan olmaya niyetim yoktu zaten."
Kaşlarını çatarak bana bakıyorsun. Ancak bir anda yüzünün şekli değişiyor. Hızla eğiliyorsun.
Tekrar doğrulduğunda muzlu sütümü bana uzatıyorsun. Gülümsüyorum.
Pipetini şişeye batırırken seni izliyorum.
"Az önce söylediklerinden ne anlam çıkarmalıyım, bilmiyorum." diyorsun. Sesin ağzındaki pipet yüzünden boğuk çıkıyor.
Gülüyorum.
"Boşver."
[Bölümün başlıkla en ufak bi alakası yok tşk,,
VE *davullar* LOST BOY BEŞ YÜZ OKUNMA OLMUŞ ÇOK MUTLUYUM WAAAAAAAĞAĞAĞ
her neysee
sevgilerimle
sizi çok seven yazar bozuntunuz
artemis]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lost boy➸k.taehyung
FanfictionVarolmayan ülkede kaybolmuş bir çocuksun. Seni bulmama izin ver. *tüm hakları yastığımın içindeki tüylerde saklıdır*