~נקודת מבט שלישית~
חודש אחד לאחר מכן...״היי אש. אתה יכול לבוא לכאן?״ לוק צעק מהחדר שלו.
אשטון נשאר לישון אצלו במשך הלילה.״כן תן לי שניה״. אשטון הגיב בחזרה. ועזב את המטבח כדי לעלות למעלה לחדרו של לוק.
״מה קרה?״ אשטון שאל כאשר נכנס לחדרו.
"מאיפה התמונה הזאת הגיעה?" לוק שאל והחזיק תמונה ממוסגרת. זו היתה תמונה של שניהם מחובקים, ולוק כרך את זרועו סביב אשטון, ואשטון הניח את ראשו על לוק, מביט בו בזמן שלוק הביט באשטון. ולשניהם היה חיוך על פניהם.
"הו," אשטון חייך לפני שאמר, "קאלום ומייקל צילמו את התמונה בלילה אחד שכולנו היינו יחד, אבל לא ידעתי על זה עד שהוא סיפר לי כמה ימים אחר כך כי הוא הדפיס אותה, ומיסגר אותה. הוא נתן לי אותו ועכשיו אני שומר אותו בתיק שלי, כי בכל פעם שאני מרגיש עצוב או בודד, אני יודע שאני יכול פשוט להוציא את התמונה, להסתכל עליה ולהרגיש מאושר". אשטון סיים. הוא עשה את דרכו אל לוק, והשניים ישבו עכשיו על מיטתו של לוק, מחזיקים את התמונה בין שניהם.
"אני זוכר את היום הזה, כולנו היינו יחד אחרי שמייקל וקאלום יצאו לחופשה עם משפחתו של קאלום, זאת תמונה ממש חמודה". לוק אמר מביט בתמונה ובאשטון עכשיו.״ אבל זה אף פעם לא יהיה חמוד כמוך."
"אוי תודה לוקי." אשטון אמר מסמיק.
"ברור שאני יכול להמשיך ולדבר על כמה שאתה חמוד, וכמה שאני אוהב אותך, אבל אנחנו עדיין נהיה כאן בשבוע הבא אם אני אעשה את זה, כי אני אוהב אותך יותר ממה שאני אי פעם אוכל להסביר, אשטון". לוק ניקר את אשטון על שפתיו. לאשטון היו דמעות בעיניו בשלב זה, ״אף אחד מעולם לא אמר לי את זה, אני אוהב אותך כל כך הרבה לוק, אתה ברצינות החבר הכי מדהים אי פעם." אשטון משך את לוק לחיבוק ולוק חיבק חזרה.
הם נשארו כך במשך כמה דקות. אשטון היה הראשון שהתרחק מהחיבוק ונישק את שפתיו של לוק.
לוק חייך אל תוך הנשיקה, אחר כך התרחק, ואמר, "מה דעתך שנשן קצת?" לוק הסיט אמה משערותיו של אשטון מפניו. אשטון הנהן ושניהם נכנסו למיטה, והם נרדמו בזרועות אחד השני.
הסוף.
———
ה/מ- מקווה שאהבתם, נתראה בספר הבא?
YOU ARE READING
Kik-Lashton texting [מתורגם לעברית]
Fanficכשלוק מוצא את אשטון בקיק ומסמס לו ואיך זה ממשיך משם. - זכויות כתיבה- @LashtonLikesToParty