merhaba ben " RÜZGAR AKTAŞ " 25 yaşındayım , Ankara Üniversitesi 4 yıllık mimar mezunuyum , baba mesleği olan AKTAŞ holding' in veliahtıyım . Kitap okumak , müzik dinlemek veya sinemaya gitmek hiç bana göre şeyler değil . Sert bir mizacım var insanlara zarar vermek hoşuma gidiyor özelliklede kadınlar , nefret ediyorum onlardan çünkü ; Hepsi yalancı ve düzenbazlar , yakışıklı veya zengin bir erkek gördüklerinde onu elde etmek için her pisliği yaparlar . Ama benim gönlümün bir sultanı var oda Nermin kendisi annem olur . ( Ah birde benim başımın etini yemese çok iyi olacak her anne'nin oğluna dediği birşey " Ne zaman evleneceksin'de çoluk çocuğa karışacaksın ben torun sevmek istiyorum . ) . Buda bir anne klasiği ve beni işlemez .
Sabah erken'den uyandım eşofmanlarımı giyip yarım saat koştuktan sonra eve döndüm annem kapıyı açtı ve .
- Kahvaltı hazır üşütmeden duşunu al bahçeye gel hadi .
Yukarı çıkıp duşumu aldım . Bugün önemli bir gündü baba'mın isteği ve ısrarı üzerine şirket'e bayan bir mimar alacaktık ve bu göreve'de beni vermişti . Kareli takım elbisemi giyip , aşağıya kahvaltıya indim yarım yamalak bir kahvaltı yapıp masadakilere " AFİYET OLSUN " deyip kalktım . ve arabama binip doğruca şirket'e gittim . Ofisten içeri girip asansöre bastım 10.kata çıktım aynada kendime bakıp asansör'den indim odama doğru yürürken sedaya seslendim .
- Bana şekersiz kahve hemen çabuk .
İçeri girip masama oturdum seda kahvemi getir'di ve yanında bir bayan vardı . Sürekli bana bakıyordu , sedaya dönüp kahvemi bırakmasını söyledim ardından yanındaki kızı sordum .
- Rüzgar Bey bu benim kardeşim mimarlık departmanına birini aradığınızı duydum kardeşim'den daha iyi'sini bulamayacağınızı düşündüm.
-( Ablası yetmiyordu birde hergün kardeşiyle yüz yüze bakacaktım . Allahım ben nasıl bir günah işledim 'de bunları bana gönderiyorsun ) tamam seda sen çıkabilirsin .
- Adın neydi .
- Alev.
Adının alev olduğunu öğrendiğim bayana bir kaç soru sordum ve biz sizi arayacağız deyip yolladım .
Neredeyse iki buçuk saat'tir . Kaan'la cv'lere bakıyorduk artık çok yorulmuştum kaan'a dönüp .
- Şu sonuncuyuda çağırda artık bitsin zaten elimizde adam akıllı bir şey yok .
- Tamam abi .
Kaan dışarı çıktı ve son kişiyide alıp içeri geldi . Yanındaki kadını görünce öylece kalakalmıştım ne diyecegimi bilememiştim ve .
- Hira ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR OLURMU SEVMEYEN GÖNÜL ?
Teen FictionBir kaç dakika olmuştu sıramın gelmesini bekliyordum bir yandan'da saat'e bakıyordum saat tam 11:00 olmuştu , artık tam isyan edecektim. - HİRA ERSOY . ... Doğruca odaya girdim odaya girmemle gördüğüm şeyle şok geçirmiştim . - Rüzgar . ...