Sabah erken uyandım eşofmanlarımı giydim ve koşmak için evden çıktım . Bir buçuk saat koştuktan sonra eve geldim odama çıkıp sıcak suda duş aldım üzerimi giyinip doğruca aşağıya indim annem ve babama günaydın deyip evden çıktım dünden beri sinirlerim çok bozuktu günlerdir o projeyi çizmek için uğraşıyordum ama o aptal kız gelmişti ve hayatımı maf etmişti onu kovmayacaktım onunla ilgili planlarım vardı .
Yarım saat sonra şirket'e geldim arabamı garaja park ettim ve doğruca odama çıktım bir kaç hafta sonra yurtdışına çıkacaktık ve hira projemi maf ettiği için onu düzeltmem gerekiyordu . Nasıl olurda bu kadar dikkatsiz olurdu orda bir çizim olduğunu görüyordu niye adam gibi almıyordu ki birde yaptığı haltı düzeltmiyordu .
Sedaya seslendim "Bana şekersiz kahve getir" dedim ve odama doğru yürüdüm içeri girdiğimde kaan masama boş boş bakıyordu yanına gittim ve bende öylece kala kalmıştım , masam'da eskisinden bile güzel bir çizim vardı kimin çizdiğini anlamıştım hatasını telafi etmek içindi elbette .
- Hira nerde ?
- Bugün ögleden sonra gelecek rüzgar . Dün sen gittik'ten sonra biraz burları temizlemiş , senin dediğini yaptık ögle yemeği saatini söylemedik ve çıkış saatinide yanınada kimseyi sokmadık , bir ara bir yere gidip gelmiş sonra şirket'e geri dönmüş ve çizimi yapmaya başlamış , gece bekçisi 3 gibi beni aradı şirket'ten saat 3 'te çıkmış ve gitmiş , send abi biraz fazla abartmadınmı yani kız bile isteye yapmadı ayrıca çizmişte .
- Bu sen ilgiledirmez kaan ben sana ne iş veriyorsam onu yap bir dahada arkasını kurcalama .
. . .
Sabah saat 07:00 de uyandım anneme söz vermiştim bugün kahvaltıya gidecektim , abdestimi almak için banyoya gittim , abdestimi aldıktan sonra namazımı kıldım ve üstümü giyinmek için odama çıktım ne giyeceğimi düşündükten sonra karar verdim ve sonra hazırlanmaya başladım . Altıma siyah kot bir çan etek , beyaz t-shirt giydim , siyah penye hırkamı giydim ve lacivert desenli şalımı takıp , beyaz sporlarımı giyip son kez aynada kendime baktım güzel olmuştum . Aşağıya inip çantamı aldım , arabaya bindim kontağı çalıştırdım doğruca annemin evine sürmeye başladım bir yandan'da yine radio'dan en sevdiğim müziği açıp eşlik ettim .
- Biz iyi kötü her günde an içtik sevğiye , emelimiz layık olmak ebedi sevgiliye .
- Nasib etsin hak herkese mutlak , El ele hep huzura koşmak .
- Saadetimize nazar uğramasın , Hep birlikte maşallah , Diyelim diyelim esirgesin Allah , Hep birlikte maşallah , Diyelim diyelim esirgesin Allah
Annemin evin önüne arabayı park ettim ve dikiz aynasından kendime bakıp maşallah deyip çantamı alıp indim , kapının önüne gelip zile bastım çok geçmeden annem kapıyı açtı ve beni içeri buyur etti .
- Tam zamanında geldin hira bende bahçede çiçekleri sulayacaktım . Sende kahvaltı hazırla ablan , kuzenin birde şule gelecek onlar gelene kadar hazır olsun hadi .
- Anne yaa hem kahvaltıya çağırıyorsun hem'de ben hazırlıyorum .
- Yaalama çaabuk millet gelmeden herşey hazır olsun .
- Tamam anne tamam .
Mutfaga geçip kahvaltı hazırlıklarını yapmaya başladım önce çay suyunu koydum sonra patatesleri soydum ve kızarması için ocağa koydum salata , peynir , salam , sosis , reçel ve zeytinleri masaya götürdüm , çay suyu ısınmıştı çayıda demleyip ocağa geri koydum . Haşlanması içinde 5 tane yumurta koydum ocağa sonra patateslere baktım kızarmışlardı onlarıda alıp masaya götürdüm . Mutfağa geri döndüm çay bardaklarını tepsiye koydum yanınada çatal bıçakları koyup onlarıda götürdüm , yumurtalar olmuştu onlarıda soyup masaya götürdüm o sırada ablamlar geldi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR OLURMU SEVMEYEN GÖNÜL ?
Teen FictionBir kaç dakika olmuştu sıramın gelmesini bekliyordum bir yandan'da saat'e bakıyordum saat tam 11:00 olmuştu , artık tam isyan edecektim. - HİRA ERSOY . ... Doğruca odaya girdim odaya girmemle gördüğüm şeyle şok geçirmiştim . - Rüzgar . ...