Bölüm 4

7 1 0
                                    

Sabah erken den uyandım her sabah yaptığım gibi eşofmanlarımı giydim ve koşmaya gittim . Bir buçuk saat koştuktan sonra eve geldim odama çıkıp duş aldım üstümü giyip kahvaltıya indim . Annem ve babama " günaydın " deyip masaya oturdum .

- Eee rüzgar yanına birini bulabildin mi ?

- O iş bende baba biz kaan'la hallediyoruz .

- Bana kalırsa oğlum seda nın kardeşi alevi işe almalısın hem işe  uygun hemde cv de gördüm gayet iyi .

- Hira nın cv side gayet iyi hem de alev'inkine bin basar baba .

- Evet cv'sini gördüm ama o kız bizim şirket'e uygun değil kapalı bir kız daha önce şirket'te bu tarz birini çalıştırmadık nasıl olur bilmiyorum ve bence risk almaya gerek yok .

- Lafınızı bölüyorum ama beyler bence şirket'e kapalı bir bayan çalıştırmanızda bir sakınca olacağını görmüyorum hem bakarsın Hakan bizim oğlanı adam eder kendi ağzınla söyledin rüzgar cv'sinin iyi olduğunu .

- Bu kız benimle çalışacağına göre bırakında buna ben karar vereyim ayrıca anne beni bunca zaman sen adam edemedin o kızların ikisi hiç edemez . Size afiyet olsun ben doydum .


    Evden çıktım ve arabama bindim kontağı çalıştırıp doğruca şirket'te gittim . Şirket'e gelince arabamı garaja park edip doğruca odama çıktım ğeçerken sedaya bana  " şekersiz kahve " getirmesini söyledim odamdan içeri girdim ve kaan'ı arayıp odama çağırdım .

- Buyur rüzgar.

- Bugünkü işler hakkında rapor ver .

- Rüzgar bugün bir toplantı var ve şu cv'lere bakılması lazım bir haftadır burdalar . 

- Tamam kaan önce toplantı sonra cv'ler toplantı hazırlıklarına başla .

Yarım saat sonra toplantı salonuna indim ve toplantıya başladık toplantı boyunca aklıma sabah annem ve babam'ın dedikleri geliyordu napıcağıma bir türlü karar veremiyordum , alevi tahmin etmeme gerek yoktu oda her kadın gibiydi , hirayı tanıyordum bildiğim kadarıyla sessiz sakin bir kızdı her zaman da çalışkandı . Ben bunları düşünürken toplantı bitmişti toplantıdan çıkıp odama geldim kaan'a dönüp.

- Kararımı verdim kaan .

- Ne kararı .

- Kimi işe alacağıma .


                                                                                 . . .


Sabah erken den kalktım sabah namazını kıldım ve üstümü giyinmek için odama çıktım . Ne giysem diye düşünmeye başladım . Pikniğe gideceğim için rahat bir kombin yapmaya karar verdim üzerime bol bir tulum giyip , şalaş bir  t-shirt giydim , lacivert kareli şalımı takıp aynada son kez kendime baktım . Ve aşağıya indim beyaz spor ayakkabılarımı en sevdiğim yeşil penye hırkamı giyip evden çıktım . Önce kuzenim kerimi , en yakın arkadaşım şuleyi ve son olarakta ablam meleği alacaktım sırayla hepsini aldıktan sonra yola çıktık .

- Nereye gidiyoruz .

- Tabikide akaranın en güzel yeri .

Hepimiz aynanda  " Mavi Göl " deyip kıkırdamaya başladık .

- Hira senin şu AKTAŞ holding'e ne oldu .

- Aaaa evet bir haber çıkmadımı .

Bir hafta oldu ve bugün pazar hala daha bir haber çıkmadı , zaten beni çağıracaklarını sanmıyorum .

- Sakın hira piknik boyunca surat asayım deme günümüzü maf etme .

- Tamam abla yaa .

Mavi göle geldikten sonra arabayı park ettik ve oturacak bir yer seçtik garsonlardan birini çağırıp kahvaltı siparişi verdik . Kahvaltımızı yaparken bir fotoğraf çekeyim durun dedim . Telefonumu çıkartıp yan çevirdim hepimizi alacak şekilde çektim instagramı açıp fotoğrafı yükledim altında .

#Hafta sonu kaçamağı #Kuzen #Ablacan #Best kanki 

Yazdım . Kahvaltımızı ettikten sonra biraz voleybol oynadık , ip atladık yorulduğumuzu anlayınca dondurma alıp etrafta yürümeye başladık . Yürürken telefonuma bir ses geldi açıp baktım mesajdı açtım ve okumaya başladım . 

- HİRA ERSOY CV'NİZ İNCELENDİ PAZARTESİ GÜNÜ İŞE GELEBİLİRSİNİZ "AKTAŞ HOLDİNG" .

Bir an idrak edemedim sonra bir daha okudum pazartesi günü ça-lış-ma-ya ge-le-bi-lir-si-niz Allah diye bagırmaya ve yerimde zıplamaya başladım .

- Noluyor deli kız kim mesaj attı .

- İşe alındım abla anneme haber vermem lazım .

Telefonu elime alıp annemi aradım .

- Anneeeeeeeeee alınmışım Allahım inanmıyorum alınmışımmmmmmmmmm .

- Hira dur kzım ne oldu neye alınmışşın sakin ol yavrum .

- Anne "AKTAŞ HOLDİNG'E" alındım . 

- Aferin kızım benim sana demiştim bununda hakkında gelirsin diye hadi eve gelin Halan ve Neriman Teyzen burada gelinde işi almanı kutlayalım .

- Peki anne hemen geliyoruz.

Arabaya binip yola çıktık . Ablam nereye gidiyoruz diye sordu . Annem bunu evde kutlayalım dedi anneme gidiyoruz , kuzen annen de orda , şule seninde annen de orda dedim ve ikisininde suratınıda güldüm bu iksine bayılıyordum bir araya gelince çok tatlı oluyorlardı aslında yakışıyorlardı anneleri çok uğraşmıştı ama onlar'da tık yoktu işte . Saat 14:00 gibi anneme geldik . Arabayı park etmek için bir yer bulup park ettim . evin önüne gelip zile bastık annem kapıyı açtı ve geçin içeri dedi hepimiz içeri girdik ayakkabılarımızı çıkartıp doğruca oturma odasına çıktık . Nermin Teyze ve Halama sarılıp zıplamaya başladım aralarınada annemide alıp zıplamaya devam ettim .

- Kız dur boynumuzu kıracaksın .

- Banane yaaa . Çok mutluyum ben bugün .

- Ne o kız kocamı buldun kendine .

- Of Neriman Teyze yaaa ne kocası ben ev-len-me-ye-ce-ğim oldumu .

- Aaaa kız Ayşe nediyo bu .

- Bir şey dediği yok , kız bana etlerini parça pinçik ettirme git çay demle .

- Tamam anne  .

Ablam , şule , ben mutfağa indik . Çay suyunu koydum hem sohbet ediyor hemde çayı demliyordum . Çay hazır olunca bardaklara servis ettim dolaptan mozaik pastasını çıkartıp kestim ve herkese ikişer dilim koydum . Şuleye pasta tepsisini verdim kendimde çay tepsisini aldım doğruca oturma odasına çıkıp çayları dağıttım , biz gençler  bahçede oturup sohbet ediyorduk . Büyüklerde yukarda , akşam 17:00'e kadar oturduk saat çok geç olmadan ben kalkayım dedim ve evdekilerle veda edip hazırlandım . 

Arabama binip doğruca evime geldim arabadan inip arabayı kitledim ve eve girdim , üzerimi değiştirip yatsı namazını kıldım , biraz'da televizyon'da sümsüklendikten sonra sıcak suda duşa girdim ve artık bir iş kadını olduğuma göre erkenden yattım .

BİR OLURMU SEVMEYEN GÖNÜL ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin