kolejny dzień męczarni z pedałami

3.9K 173 13
                                    

Dzisiaj dla odmiany założyłam to :

Makijaż taki jak wczoraj, tylko czarna szminka

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Makijaż taki jak wczoraj, tylko czarna szminka.

SZKOŁA:

Na pierwszej lekcji wiało nudą, więc tylko czekałam na dzwonek. A gdy ten postanowił zadzwonić wybiegłam z klasy w stronę szafek. Gdy miałam zamiar otworzyć moją musiałam natknąć się na tych baranów...

- no no kogo my tu mamy... nasza seksi   badgirl się znalazła- powiedział z tego co się orientuję Namjoon

- Jestem wam bardzo wdzięczna za komplementy, ale niestety mam ważniejsze sprawy niż wy, więc papa- odparłam. Chyba nie są przyzwyczajeni do dawania im kosza. Na ogół dziewczyny się do nich lepią a tu proszę.

- Nie tak prędko- rzucił mną o szafkę. Postanowiłam się z nimi pobawić i dać im satysfakcję, ale nie na długo. Potem się przekonają co znaczy zadzierać z Sam.

- Czego- spytałam oschle z nutką sztucznego strachu

- chodź do kantorka to Ci pokaże- poruszył dwuznacznie brwiami.
Poszłam z nim, a raczej zostałam tam zaciągnięta. Ten matoł zamknął drzwi i od razu zaczął rozpinać rozporek.
Ja pierdziele... w jakim kraju ja żyje...
No ale gramy dalej...

- No mała do roboty!- krzyknął dając mi do rozumienia jednoznaczne zadanie. Ale jak to ja musiałam dodać swoje "ale"... no i .... takkk...yyy..no..

- Ała!! Kurwa! Zostaw! Ał! B-bo-llii! Już będę grzeczny! Pp-roszee! - wręcz błagał abym przestała ale co przestała? Aa no nie wspomniałam, zamiast spełnić jego życzenie ja zadałam mu parę ciosów w krocze itd. No nie wiem czy będzie w stanie spłodzić jeszcze jakieś dzieci.... nawet takie down- owate( bez obrazy).

Tym sposobem wybiegłam z kantorka i wróciłam na lekcję zostawiając go tam na pastwę losu z obitym siusiaczkiem xd Ale ja miła i skromna... Reszta lekcji zleciała pomyślnie, a bynajmniej dla mnie. Dla Jimina( bo wcześniej nie wspomniałam, że to on xd) była to udręka. Jak on na dupie spokojnie usiedzieć nie mógł!
Ciąg dalszy nastąpi...

Dzięki za wszystko i liczę na gwiazdki i opinię na temat mojego pisania, ale szczerze proszę😘😘😘

Szkolna Miłość: BTS- Bad BoysOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz