Nowy początek

3.1K 128 15
                                    

Po zjedzonym obiedzie wszyscy bez wyjątku usiedliśmy na kanapie. Ja przyniosłam popcorn i napoje a Yoongi i Namjoon wybrali film. Jak się okazało horror. Na ogół nie boję się tego gatunku filmów, no ale wiecie... jak taki pedofil z siekierą w łbie wskoczy wam na ekran to już nie ręczę za siebie. Ja usiadłam na kanapie między Sugą i Jiminem.

- To co, oglądamy- powiedział RapMon-ie

- ohh, ok- mruknęłam, po czym przykryłam się kocem i zaczęłam wpierdzielać popcorn.

Pierwsze pół godziny filmu przebiegło w miarę spokojnie, lecz wykrakałam... na ekran wskoczył jakiś człek bez ręki i z siekierą w łbie... i jak mówiłam mój stan się pogorszył więc odruchowo Przytuliłam się do kogoś. Dopiero gdy spojrzałam w górę, zrozumiałam do kogo. Do Sugi, do tego cukra bez uczuć. Jest mięciutki i cieplutki, ale nagle zalała mnie fala ciepła gdy wyczułam jego abs...

- prze-przepraszam, taki odruch- gdy już chciałam się podnieść poczułam tylko jak Suga przyciąga mnie bliżej siebie.

- Spoko, leż. - lol, to było dziwne. No ale co, nie odmówię xd same plusy: ciepło wygodnie xd

W tle dało się tylko usłyszeć szepty chłopaków. Jakbym była głucha, cymbały cymbałami pozostaną.

- wiecie, że my wszystko słyszymy?- zapytałam

-ehh, tak tak. Po prostu jesteśmy zdziwieni bo Yoongi pierwszy raz jest dla kogoś taki miły a ty jeszcze nie dałaś mu po twarzy, więc wiesz.- wtrącił RapMon

-Ohh, oglądamy dalej.

Nawet nie zauważyłam kiedy Morfeusz wziął mnie w swoje ramiona. Czyli zasnęłam w objęciach Sugi.


Rano obudziłam się około 8. Nie wiedziałam czy chłopaki zostali na noc ale tak czy siak nie miałabym nic przeciwko. Gdy schodziłam na dół, bo nwm jak znalazłam się w swoim pokoju ale pominę ten wątek, usłyszałam jakieś szmery z dołu i poczułam zapach świeżego ogórka i cebuli. Mniam. Teraz już wiem, że chłopcy zostali.nawet się cieszę, bo wbrew pozorom nawet ich polubiłam.

Cześć, co rob...- nie skończyłam bo poczułam mocne uderzenie w twarz. Słyszałam tylko jakieś krzyki, potem widziałam już tylko ciemność.

Suga. Pov.

Kurwa, ja pierdole co oni do Azjatyckiej nendzy odpierdzielili?!!

- Co tu się przed chwilą wydarzyło?! Kook, dzwoń po karetkę, natychmiast!- krzyknąłem tak, że wszyscy ucichli. Karetka przyjechała po 7 minutach i zabrali Sam do szpitala. Boże wytłumacz mi proszę dlaczego tak się o nią martwię?

Ciąg dalszy nastąpi...

Hej, przepraszam za opóźnienie ale miałam parę ważnych spraw do załatwienia. Niestety ale zawieszam moją drugą książkę i nwm kiedy do niej wrócę. Wszystko po to, bym mogła bardziej skupić się na tej i nie zaniedbywać jej tak jak teraz. Jeśli macie jakieś pytania, prośby bądź prośbę o napisanie jakiejś książki na dany temat to piszcie na priv lub w kom. Liczę na gwiazdki😘😘😘

Szkolna Miłość: BTS- Bad BoysOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz