Allah’ın varlığı meselesi insanoğlunun yeryüzündeki varlığından bu yana hep en temel konuyu oluşturmuştur. Çünkü dünyaya gözlerini açan her şuur sahibi insanın nereden gelip nereye gitmekte olduğunu, geldiği bu yerde ne yapması gerektiğini bilmeye ve çevresindeki hayatı anlamlandırmaya ihtiyacı vardır. İnsanların bir kısmı bir sonraki aşamada bu ihtiyacı karşılamak için maddeyi, canlıları ve tüm kainatı akıl mihengi ile sorgulamış ve kendine göre bir takım sonuçlara ulaşmış, diğer bir bölümü ise daha kolaycı bir yaklaşımla kendisinden evvel gelenlerin anlattıklarını ve yaşayış biçimlerini benimsemiş ve kendi aklıyla sorgulama gereği duymamıştır.
İşte tam da bu noktada bütün dünya tarihinin de bize haber verdiği gibi bir kısım insanlar çıkmış ve tüm kainatın bir yaratıcı tarafından var edildiğini, aslında her şeyin bir amacı ve hikmeti olduğunu ve kendilerinin bu ilim ve hikmeti insanlara öğretmek üzere ellerinde yaratıcının buyruklarıyla gönderilmiş birer elçi olduklarını iddia etmişlerdir. Bütün bunların sonucunda günümüzdeki dinler meydana gelmiş ve en temelde insanlar, inananlar ve inanmayanlar olmak üzere iki güruha ayrılmıştır.
Bizim burada yapmaya çalışacağımız şey, bütün temel inanç ve peşin hükümlerden sıyrılarak bir yaratıcının var olduğunu, olmasının gerekliliğini hatta zorunluluğunu tamamen bilimsel olarak ve aklen tespit ve ispat etmektir. Allah akılla bilinemez diyenlerin tam tersini söylüyoruz ve iddia ediyoruz ve ispatlıyoruz ki Allah akılla inkar edilemez
Allah'ın varlığına inanmayanların ortak özellik olarak evrimi savunuduğunu biliyoruz.Ve evrimi bilim ile özdeşlelştirerek evrim=bilim=akıl gibi saçma bir denklem hatasına düşmüşlerdir.
Kendi yazımla evrimi şöyle çürütebilirim ki hala bunun aksini kanıtlayabilmiş evrimin var olduğunu savunabilmiş kimse çıkmadı karşıma:Evrim zamanla varlığın geninin mutasyona uğrayarak(değişerek) atasından farklı bir canlı ortaya çıkmasına denir.(kısa vaadede) Uzun vaadede bu farklı canlılar çogalır ve 1 türden 2 farklı tür meydana gelir.Ve evrim gereksinimlere göre gelişir.(züraafanın boyunun uzaması,leyleklerin gagalarının uzaması gibi)
Peki tanımdan yola çıkarak şunu söyleyeyim.Misal siz bütün sülalece bronzlaşıyorsunuz işte anneniz anneanneniz fln 7 göbek sülaleniz ama ailenize siyahi biri hiç katılmamış.Sizin siyahi olma olasılığınız kaçtır?%0 evet.%0 bunu ben değil biyologlar gen mühendisleri söylüyor.O zmn değişim kalıtımsal değildir.Bu uyum sağlamadır.Dediğiniz zürafaanın boyunun uzun olması gibi unsurlar da evrim değil yaratılıştır.Onlar öyle yaratılmıştır çünkü.Hiç bir değişim kalıtımsal değildir.Ha doğal seleksiyon(doğal seçilim) çok ayrı onun da evrimle alakası yoktur.Bu da mı yetmedi Dünya'nın kusursuz düzeni dengesi ağaçların dalları arasındaki sabit açı Dünya'nın Güneş'in etrafındaki şaşmaz yörüngesi vs. bir sürü kanıt.
Bu da mı yetmedi...İlk insandan(Hz. Adem) den Hz. Muhammed'e kadar bir çok peygamber Allah'ın varlığını birlğini beyan etmiş insanlara söylemişlerdir.Nasıl oluyorda hepsi aynı şeyi söylüyor ve nasıl oluyor da her birisinin ayrı ayrı mucizeleri oluyor.Bu mucizeler.inanmayanlara ibrettir bu mucizelerin doğru olmadığını kanıtlayabilecek tek kişi yoktur.(Denizin yarılması.Ayın ikiye bölünmesi.Kur'an-ki en büyük mucizedir-600 yıl öncesinden bugün ki bilime ışık tutar...daha saymakla bitmez.İsteyen daha da araştırabilir.Ama körler için fayda etmez)Buradaki herşey bütün varlıkların kenden çok daha büyük bir irade,güç tarafından yaratıldığına örnektir,ispattır.
Eğer aksini kanıtlayamıyorsanız-ki imkansızdır-doğruyu gerçeği kabul ediceksiniz.
BIR KERE DUSUNSENIZE BIZ BU DUNYAYA TOPRAK OLMAK ICIN MI GELDIK.HAYIR YOK OYLE BIRSEY BIZ BU DUNYAYA DENENMEK ICIN GELDIK BIR YARATICI VAR DEGILMI ODA ALLAH TABIKI ALLAH TUM HERSEYI BIZIM HIZMETIMIZE VERMISTIR.DUNYA BEN BUGUN DONMIYECEGIM DESE KAINAT YOK OLUR GUNES CANIM SIKILDI DOGMUYACAGIM BUGUN DESE KAINAT YOK OLUR VUCUDUNUZDAKI BIR ATOM BENIM CANIM SIKILDI BUGUN CALISMAYACAGIM DESE KAINAT YOK OLUR YARADAN YARABBI NE GUZEL YARATMIS NE YANI HALA MI ALLAHI INKAR EDICEKSINIZ EY KAFIRLER YANLIS YOLDASINIZ GELIN DOGRU YOLU BULUN.