P.O.V. Ashton.
Als ik eindelijk aan kom bij het huis druk ik met mijn elleboog op de deurbel, ik zie van uit mijn ooghoeken dat Lily me aankijkt. Als ik na een paar seconden nog geen reactie hoor druk ik de deurbel nog een keer in, dit keer net zo lang tot ik vaag gevloek vanuit het huis hoor komen. De deur zwaait open en een vermoeide en geïrriteerde Calum staat in de deur opening "what the fuck Ashton" bromt hij "je hebt toch zelf ook wel een sleutel" ik knik naar Lily die nogsteeds in mijn armen ligt en loop snel het huis binnen. Ik leg haar op de bank neer en leg een dekentje over haar heen. Calum heeft inmiddels de deur achter me dicht gedaan en kijkt moe en een beetje verward naar het meisje dat nu op de bank ligt. "Wie is dat?" Zegt hij en gaapt er achter aan. "Dit is Lily" zeg ik terwijl ik tegelijkertijd naar de keuken loop om een ehbo doos te zoeken. "En waarom ligt ze nu bij ons op de bank?" "Ik was aan het lopen en kwam haar tegen, ze stond op het punt om een niet zo heel slimme beslissing te maken" zeg ik terwijl ik weer terug de kamer in loop met de verbanddoos. Ik ga naast de bank op de grond zitten en rol haar mauw op, eerst moet de verticale snee behandeld worden, voordat ze er nog erger aan toe is.. wanneer ik de repen stof en de doorbloedde zakdoekjes van haar snee af haal zie ik Calum schrikken en zich een beetje wegdraaien van het hele scenario.
Ik begin snel met het plakken van hechtpleisters op de snee en verbind het daarna goed. "Waarom bel je de ambulance niet" mompelt Calum, nogsteeds van me weg gedraaid. "Ik ga eerst proberen alles te doen zonder ambu of ziekenhuis, dat gedoe en die pijn wil ik haar besparen. Zodra er ook maar een heel klein iets fout gaat bel ik meteen het alarmnummer" Calum kijkt me streng aan "jij bent geen dokter ash" ik begin een beetje geïrriteerd aan haar tweede arm "ja maar ik wil haar ook de pijn en het verraad besparen die ik heb gevoeld" snauw ik lichtelijk tegen hem. Calum knikt langzaam en staart even voor zich uit "coast is clear" zeg ik als alles verbonden is en ik met het bebloede spul naar de keuken loop. Ik gooi alles in de prullenbak en vul dan een glas met water. Ik loop weer naar de kamer en zet het glas water op de tafel "waar heb je haar gevonden?" Zegt hij terwijl hij naar Lily kijkt, ik help Lily voorzichtig overeind en geef haar het glas water "hier, drink wat" Calum kijkt nog steeds naar me. "Bij de brug" beantwoord ik zijn vraag dan en kijk hoe Lily langzaam wat water drinkt. "Let jij even op haar?" Zeg ik terwijl ik al naar boven loop. Als ik boven kom doe ik mijn shirt uit, Nouja shirt? Doordat ik die repen stof er af heb gescheurd lijkt het niet echt meer op een shirt. Ik doe snel een vest aan en graai dan nog een trui uit de kast.
Ik loop snel weer naar beneden en ga weer naast de bank op de grond zitten. "Lily" zeg ik "denk je dat je je trui om kan wisselen met deze?" Ik laat mijn trui aan haar zien, ze knikt langzaam. Ik glimlach een beetje en geef haar dan de trui, daarna lopen Calum en ik de kamer even uit zodat ze van trui kan wisselen. Calum kijkt me ondertussen nogsteeds aan alsof hij iets wil zeggen, maar ik negeer het.
Na een tijdje hoor ik wat gemompel uit de woonkamer komen en loop ik weer terug de kamer in. Lily zit in mijn trui op de bank. Ze verdwijnt bijna helemaal in de stof, maar het is in ieder geval beter dan haar bebloedde trui. Ik zie dat Lily haar ogen weer dicht vallen, ik til haar weer op en loop naar boven. Ik loop naar de logeerkamer toe, leg haar op bed neer en trek haar schoenen uit. Dan leg ik haar voorzichtig onder de dekens. "Als je iets nodig hebt moet je maar gewoon roepen oke?" Er komt een zachte kreun uit haar mond en dan is zakt ze weer terug in haar slaap.
JE LEEST
Please don't ~Ashton irwin fanfic~
FanfikceLily, 18 jaar oud is letterlijk op het randje tussen leven en dood als ze Ashton ontmoet. Zal hij haar redding zijn of is ze al een verloren zaak?