*A féltestvéremnek*
_________________________Suliban.
- Sandy - Nika közelebb jött hozzám és azzal egyidőben megcsapott a levendulavirág illata. Úgy szívtam be, mint a legédesebb levegőt. Irodalom órán nincs is jobb annál, hogy Ő ül mellettem. Egyszerűen imádom.
- Hm? - próbáltam nem úgy nézni rá, mint aki most azonnal fel tudná falni. Közben a tanár a táblára irkált, éppen maratonit akart velünk iratni. Már az elején lemaradtam. Nika jobban lekötött.
- Hülye kérdés lesz lehet... - csattogtatta a tollát. Csak a kezét tudtam figyelni mert ha ránéztem azonnal zavarba jöttem.
- Mondd csak - suttogtam halkan.
- Neked ki jön be a suliból? - éreztem hogy tekintetével az arcomat figyeli, amit teljesen elöntött a pír.
Basszus.
Lebuktam?
Nem, én sosem bukom le.
A fejemben ezer válasz futott le és nagyon egyet se bírtam kinyögni. Nika rájött, hogy szeretem? Lehetetlen.
- Én... - mondatomat a csengő szakította félbe, aminek nagyon nagy hálát is adtam. Nika szomorúan felpattant, én pedig felsóhajtottam. Megúsztam egy cikis beégést.
Megvártam, hogy összepakoljon, és kimenjen, ezért aztán lassan pakolásztam a táskámban. Ő azonban amikor végzett, megállt előttem, és körmeivel az asztalon dobolt.
Padtársak voltunk.
- Nem válaszoltál, Sandy - bökte meg a vállam hirtelen.
- Nem tetszik senkise - vágtam rá hevesen. Felnéztem a mélykék szemébe, a hasam azonnal görcsbe rándult. Hátra vetette a méz szőke haját.
- Ah hála az égnek! Azt hallottam, hogy a fiúk fogadást kötöttek! - és komolyan bevette, hogy nem tetszik senki.
Van Isten.
- Milyen fogadást? - együtt sétáltunk ki a teremből a folyosóra.
- Nos, akár hiszed akár nem - szeretem mikor okoskodik és beleéli magát a mondandójába - Bryanna Brighttal szakítottak! - lehervadt a mosoly az arcomról.
- Az egy kurva. Megérdemli - mondtam ésszerűen. Bryanna népszerű, okos, karcsú, jó mellekkel. Valahogy így tudnám jellemezni. Egyedül a barna haja tetszik benne. Más nem nagyon. De természetesen a suli szűzoltója volt a pasija. Jó hogy erre rájött.
- Na és itt jön a csavar - kuncogott édesen Nika - a fiuk fogadtak, hogy ki fekteti meg leghamarabb, legelőször - röhögött fel.
Azt hittem tovább már nem lehet süllyedni.
Kiderült, hogy igen.
- Sok szerencsét nekik - sziszegtem a fogaim között. Perverz faszok.
Személy szerint visszahúzódó fiú vagyok, és amióta az eszemet tudom, csak Nika érdekel, ilyen agyonfestett, tiniribancok mint Bryanna sosem kötöttek le.
Nikának is jó segge van, ennyi.
- Azért vigyázz, mert Bry ezt megtudta, hogy mit terveznek. Felettébb bunkóbb a pasikkal - magyarázta. Oh, szóval ezért mondta el ezt az egészet, hogy figyelmeztessen. Ha Bry beszól nekem általában zokon veszem. Gyenge vagyok...
- Leszarom, hogy mit csinál - vontam meg a vállam.
Elhalladtunk az ebédlő előtt, és befordultunk a tornaterem folyosójára. Bryanna az öltözőből jött kifele és szinte belénk ütközött.
Szeméről a szemfesték le volt folyva, a szája száraz volt.
- Még ti is - nézett végig rajtunk - Oh? Sandy? Mi van? Te is meg akarsz baszni, hogy így nekem jössz? - ugrott azonnal nekem.
Már értem miről beszélt Nika.
- Egyes idiótákkal ellentétben én más lányt keresnék - szemrebbenés nélkül megfogtam Nika kezét és elhúztam onnan.
- Mégis kicsodát? - kiabált utánnunk - A dirit? Sandy, ugyan olyan nyomorék vagy!
Nika bement a lány öltözőbe, én pedig megvártam míg az osztály átöltözik a tornateremben. Én nem tesizek. El volt törve a lábam.
Benyitottam, és felültem a lelátóra.
Bryanna idegesen utánnam jött.
- Mit akarsz még? - néztem rá.
- Pf. Te most nem gondoltad komolyan, hogy miattad jövök be? - oltott be egy pillanat alatt - Nem tesizek.
- Én sem - motyogtam és leült. Két hely kimaradt közöttünk.
- Érdekelt? Nem - azzal elővette a telefonját és nyomogatni kezdte.
Becsengetés után az egész osztály bejött, és mivel a tanár nagyon jó fej, röpizni keztek. Két csapatot osztottak, felrakták a hálót és játszani kezdtek.
Én pedig azon gondolkodtam, hogy miért vagyok ilyen szerencsétlen nyomorék.
A szeplőim már eleve megbélyegezték az életem, ehhez társult még egy undorítóan barna haj, és unalmas barna szemek. Igazi stréber vagyok, menőkkel körülvéve.
Hirtelen felpattant hozzánk a labda. Túl magasra dobták.
- Vissza adnátok? - meredt ránk a tanár unottan.
- Add vissza te - morogta nekem Bryanna. Na, persze.
- Nekem te ne parancsolgassál - mosolyogtam rá elégedetten. Bryanna megleletten pillantott rám. Még kacsintottam is.
- De bunkó vagy - puffogott tovább miközben felállt vissza dobni a labát. A játék folytatódott.
Te meg kurva. - Gondoltam magamban. De nem mondtam ki. Mert szerintem rámugrott volna.
- Tudod nagyon gyerekes ez a játék - vicsorgott rám. Leült MELLÉM.
- Én nem játszom ilyen 'Ki dugja meg hamarabb Bryannát'.
- Esélyed se lenne - hagyta rám. Ez kicsit rosszul esett. Nikát kezdtem bámulni a cicanadrágjában ahogy üti a labdád - Mellesleg mindenki tudja, hogy bele vagy zúgva Nikába. A vak is látja. Úgy nézel rá mint aki két napja nem szívott pinát - csavargatta Bryanna a fürtjeit. Gyilkos tekintettel néztem rá. És a szokásos válasz:
- Nem is.
- Ja persze. Én meg egy nyomi vagyok.
- Az is vagy!
- Na, nekem te ne feszüljél! - kicsit fentebb emelte a hangját - mert ott törlek ketté ahol a legvastagabb vagy.
Bryanna Bright, a szép és okos, és intelligens, éppen engem Sandy Worlet fenyegeti.
Vannak dolgok amik még meglepnek eme borzalmas világban.
- Gratulálok - álltam fel. Kérdőn felhorkant.
- Menekülsz?
- Nincs kedvem ilyen besavanyodott kurvákkal lógni - mondtam hangosabban, hogy mindenki jól hallja.
Mielőtt becsaptam volna az ajtót találkozott a tekintetem Nikáéval. Az arca nem sugárzott semmit. Mint mindig.
Nem érez és nem is fog irántam semmit sem érezni. Ez az én formám.A folyosón Randy pácázta ki magának az embereket. Randy Bukowski az iskola gyásza, komolyan. Nála kigyúrtabb, bunkóbb férget még nem láttam.
Próbáltam elbújni a tömeg melegében, de amiklr meghallottam a nevem, egy pillanatra mindenki abbahagyta amit éppen csinált, és engem keresett.
- Sandy Worlet!
A számat rágva kibújtam az emberek közül, és odamentem a kávéautomatához, ahol Randy állt.
Ő az akinek egy szavába kerül és már ugrik is a csicskája. Tavaly megvert egy végzőst mert nem 'engedelmeskedett' neki.
- Hallottál A Játékról? - fogta meg a vállam és odahúzott közel magához, hogy csak én halljam. Büdös a szája.
- Ki nem? - ráncoltam össze a szemöldököm.
- Téged is belevonunk.
- Hogy mi?! - lecsaptam a kezét a vállamról.
- A suli összes pasiját belevonjuk - magasodott felém. Picsába.
- Úgyse nyerek.
- Az lehet. De te is jászol. Nesze - a kezembe nyomott egy papírt.
- Majd otthon megnézem - tettem el a zsebembe. Már mentem volna, de visszarántott.
- Ha nyersz nem csak egy lányt nyersz, hanem a suli legjobb punciját - azzal eldobott magától, és elengedett. Remek.
Bevallom őszintén, úgysem fogok versengeni.
- De ahogy ismerlek már azt tervezed, hogy nem veszel részt benne.
- Momdom, hogy nem nyerek.
- Ha te dugod meg elsőnek, akkor egy életre békén hagyunk - élesen a szemembe nézett. Tudja mivel kell megfogni.
Év eleje óta elveszik a pénzem, a reggelim, így nagyon nincs is mit ennem. Dugi kaját hozok, általában a wc-ben szoktam őket elrejteni. Néha csak úgy nekem jönnek, leütnek, beoltanak, megaláznak mindenki előtt, zaklatnak, pornó videókat küldenek öreg besózott nyanyákról... kezdem már unni.
- Komolyan?
- Petézzek le, ha hazudok. Na taka - ideje menni, mer ha nem indulok el időben még a végén a beleimnél fogva akaszt fel.A szekrényemnél unottan elővettem a papírt amit adott, és szórakozottan olvasni kezdtem.
Bryanna Bright ~ avagy ki a legjobb kan a suliban?
Szeva Tes! Biztosan tudod ki az a Bryanna. Biztosan te is álmodoztál már róla az ágyban! Eljött a TE időd!
A verseny menete:~ Dugd meg Bryannát!
Nyeremény:
~ Egy remek este BRYANNA BRIGHTTAL!Győzzön a legkanosabb pasi!
__________________________________________________
Akkor is meg fogom nyerni. És Nika szívét is. Csak Nikának nem kell tudnia erről.
YOU ARE READING
Szűzoltó |befejezett|
RomanceCsak egy játéknak indult. Bryanna Bright szűzoltásával. [A történet fiú és lány szemszögből van leírva] [FIGYELEM! A történet leginkább arról szól, hogyan lehet teljesen kikészíteni idegileg, lelkileg valakit. Emellett foglalkozik a depresszió, öngy...