Otvoril mi dvere. Vstúpila som do domu. Musím povedať že poriadkumilovný moc nieje. "Máš tu bordel" zasmiala som sa. "Ja viem, proste na upratovanie nemám čas" pokrčil plecami, "dúfam že ti to moc nevadí" odvetil. "Ale čosi, moja izba je na tom oveľa horšie"zamrmlala som. "Pod" jemne mi chytil ruku, a viedol ma hore schodmi. V hornom poschodí bolo pať izieb. Tak isto bordel. Všade boli rozhádzané papiere, niekde chlast, gitara pohodená len tak na zemi. Musel prežívať dosť ťažké obdobie. Niekdy to musí byť naozaj ťažké byť taký slávny. Na instagrame sa mi zdá byť taký veselý, bezstarostný, ale keby ste sa vžili do tej hviezdy, určite by vám moc do spevu nebolo.
Zaviedol ma do jednej izby. Na stene boli povešané aj iné gitary, ale najradšej má len tú jeho. Bolo tam aj klavír. Vždy som si chcela zahrať na klavír. Tá melódia je krásna. "Tak mohli by sme aj začať" usmial sa na mňa. "Asi blbá otázka ale, .." zneistela som. "Len sa pýtaj Elizabeth, odpoviem ti fakt aj na somarinu"povedal. "Tak dobre, ty vieš hrať aj na klavíri?" začala som sa smiať. "áno viem, a není to blbá otázka." zasmial sa.
Vložil mi do ruky drevenú gitaru. "Takže mala by si si ju chytiť takto" ukázal mi. Bol ton fajn pocit. "Naučím ťa základy, neboj sa je to jednoduché." povedal s úsmevom. Začal hrať pesničku Lights On.
"I wanna love you with the lights on
Keep you up all night long
Darling, I wanna see every inch of you
I get lost in the way you move
I wanna love you with the lights on
Hold you 'til the night's gone
Darling, I wanna see every inch of you
I get lost in the way you move
I wanna love you with the lights on"Dohral. Bola som udivená ako to perfektne vie. "To bolo skvelé" usmiala som sa. "Teraz ty" povedal. "Neboj sa, pozri toto je A, C, D, F, G" ukázal mi to. Začala som A, C, D, F, G. "To bolo super na to že je to prvý krát."usmial sa. Bola som rada. Asi po hodinovom hraní ma už začali bolieť prsty. "Bolia ma prsty" sarkasticky som povedala. "Na to zvykneš, aj mňa to prvý krát bolelo." povedal. Zvonil mi mobil. Ale nie, to je Veronica. "Ahoj ako sa máš?" povedala som. "čakám tu na teba už celý deň a ty mi ani nenapíšeš? Si fakt super" odvetila. "Prepáč, vieš bola som na tom koncerte." Shawn sa na mňa pozerá pohľadom aby som to zrušila. Možno by som sa mala venovať jemu. "Musím ísť" a zrušila som. "Kto ti volal?" zasmial sa. "Veronica, najlepšia kamoška" prevrátila som očami. "Nehceš si dať pauzu? Mohol by som ti ukázať záhradu." ponúkol sa. "Dobrý nápad" usmiala som sa. "Tak pod" vstal. Vstala som a viedol ma s dotykom na chrbát. Nečakala som to.
Ten dom je krásny. A to nehovorím o tom kto tam býva. Otvoril veľké terasové dvere. Pred sebou som mala nádhernú záhradu. Mal tam bazén, nasadené ruže. Bol tam aj mini chodníček. "Páči sa ti?" spýtal sa. "Je krásna, veľmi" odpovedala som. "Som rád že sa ti to páči. Mal som tu viac báb a všetky len pohrdli nosom. Vraj je to moc obyčajné" povedal. "Moc obyčajné? Má to krásne čaro a na mňa to očarilo." podišla som bližšie k nemu. "a ešte viac ma očaril môj učiteľ hodiny gitary."pošeptala som mu. "Si skvelá Elizabeth" usmial sa a chytil ma za ruku. "Niečo ti ukážem"povedal. Zaviedol ma do zadu. Tá záhrada aj pokračuje?
Došli sme k mini záhradke plnej ruží. "Tuto som písal pesničku Roses." povedal. " A balil všetky baby" sarkasticky som povedala a zasmiala sa. "Nie všetky, " pozrel sa na mňa a podišiel bližšie." Iba teba." Dal mi ruky okolo svôjho pása, a svoje okolo môjho. "Vieš tancovať, Elizabeth?" spýtal sa. "Viem." Začali sme jemne tancovať klasiku. Podoprela som si hlavu o jeho pleco a zavrela som oči. Krása. Je to lepšie ako vo sne. Začal potichu spievať Roses. Ja som sa pridala. Spievali sme spolu a medzi tým tancovali.
"You can tell me to stop if you already know
Though I'm not sure my heart can take it
But the look on your face says don't let me goI'm not tryna start a fire with this flame
But I'm worried that your heart might feel the same
And I have to be honest with you baby
Tell me If I'm wrong, and this is crazy
But I got you this rose and I need to know
Will you let it die or let it go?"Ked sme skončili, odrhol a dal mi ružu do vlasov. To gesto je skvelé. Naozaj to s babami vie. Dal sa na kolená, chytil mi ruky a povedal: "Drahá Elizabeth, nechcela by si so mnou, obyčajným spevákom z Kanady, prežívať spoločné chvíle života?" Aj ja som sa dala na kolená a povedala "áno" Obidvaja sme sa na seba usmiali a pomaličky sme začali k sebe približovať tvár. A je to. Naozaj som to spravila? Dali sme si svôj prvý bozk. Sadli sme si do trávy. "Zamiloval som sa do teba na prvý pohľad. Zmenila si mi život." pozrel sa na mňa. Ja som ho objala a povedala "Milujem ťa, a ty si zmenil nielen môj život, ale aj mňa celú"