Po chvíli sem vošla Veronica. "Čo tu robíš?" posadila sa ku mne. "Ale nič, myslím na niekoho" usmiala som sa na ňu, a vytrhovala som trávu podomnou. Niekedy to robím u nervozity, alebo obáv. "Kto je tajná osoba" zdvihla na mňa obočie. "Ty vieš kto" pousmiala som. Zavrela som oči. Si tak odomňa ďaleko, Shawn. Tisíce míľ od seba, ale mysľou pri sebe. Myslela som na ten jeho úsmev, hnedé oči. Pousmiala som sa. "Svet volá Beth" Veronica premávala predo mnou rukou. "Už som pri zmysloch" pousmiala som sa odhodila som jej ruku. "Poďme sa zabaviť, veď nato tu sme" postavila sa. "Ale no tááák, malá sranda ti neuškodí" podávala mi ruku. "Fajn, ale zabudni na alkohol" podala som jej svoju ruku.
Prišli sme do klubu, hrala tu fajn hudba. Niektorý tancovali, iný sedeli opitý pri bare, a zamilované páriky sa muchlovali na sedačkách. Keď som sa na nich tak pozerala, myslela som na tú chvíľu keď som si so Shawnom ľahla do trávy, a rátali sme oblaky. Tak veľmi mi chýba. Je pre mňa ako voda. Potrebujem ho. Cítim to. Nekodážem ten pocit opísať, ale v moje srdce poskakuje keď na neho pomyslím.
Veronica išla na parket. Tancovala divoko. Dala mi znak aby som sa pridala, ale nemala som chuť. V mojej hlave nastala bolesť. Išla som si sadnúť pri bar. Oprela som si hlavu o ruku, a zo žiaľu som požiadala barmana o jeden. Pýtala som si likér. Na môj dušu som vyzera ako opilec. Alebo skôr ako zlomené srdce. "Ale koho to tu máme" prisadol si ku mne Adam. "Vypadni" zamrmlala som. "Čo tak zhurta, bejby" povýšenecky sa usmial. "Daj mi pokoj" zvýšila som hlas. "Nepočul si, daj jej pokoj" ozval sa známy hlas. Obzrela som sa, a srdce mi poskočilo. Bol to David. Vstala som a objala som ho. "Ahoj" zamraučala som. "Ahoj, som rád že ťa znova vidím" usmial sa. "Čo tu robíš?" nechápavo som sa pozrela. "Dostal som pracovnú ponuku, budem tu pracovať ako asistent výskumu. Dúfam že ma to nadchne" povedal. "To je skvelé" žasla som.
"Neruším Vás?" ozval sa Adam. "Nepočul si? Vypadni!" David zvýšil hlas. No Adam to nevnímal. Začal ma obchytkávať, snažila som sa dostať preč ale jeho zovretie bolo moc pevné. "Prestaň!" zakričala som. David to už nevydržal, odtiahol ho odomňa a prehol cez barový stôl. Namieril si k nemu päsť a v tom momente ho udrel. Odvrátila som zrak a zamračila sa. Potom ho zdvihol zo stola a kopol ho. "Už si toľko nedovoľuj chlapče!" zakričal. Adam utiekol z klubu. "Si v poriadku?" David nahodil ustarostený výraz. "Áno, nemusel si to takto vyriešiť, ale ďakujem" objala som ho. "To nestojí za reč" usmial sa.
Asi po hodine nás ten klub prestal baviť. S Davidom sme sa rozhodli ísť domov. Ani jeden z nás nebol opitý. "Odveziem ťa domov, ako chceš" ponúkol sa. "Budem ti za to vďačná" usmiala som sa. Prišli sme na parkovisko. Zaviedol ku krásnemu čiernemu šporťáku. "Wau to je tvoje?" žasla som. "Áno" usmial sa o otvoril mi dvere. Nastúpila som do koženého sedadla. Naštartoval. "Máš rada adrenalín?" šibalsky sa usmial. "Tak trochu" zahryzla som si do pery. Odparkoval, a auto sa zrýchľovalo.
Brázdili sme ulicami ako taký blázni. Ja som sa držala držadla na dverách. "Naviguj ma" povedal. "Jasné, zaboč do prava" povedala som na kruháči. "Teraz rovno, a zaboč pri prvej odbočke do ľava" ukázala som prstom. Pozrel sa na mňa a usmial sa, odvrátil zrak a zabočil. "Zastav, sme tu" zvýšila som hlas. Zastavil pred nenápadným, stredne veľkým domčekom. "Tuto bývaš?" obzrel sa na dom. "Áno" bolo mi trápne. "Veľmi pekný, jednoduchý domček" pousmial sa. "Nám stačí" usmiala som sa na neho. "Tak ja pôjdem" usmiala som sa na neho a objala ho. Dal mi pusu na líce. "Ahoj, drž sa" zamrlal a pevne ma stísol. "Aj ty" pousmiala som sa, a vystúpila som.
Zabuchla som dvere. Zakývali sme si, pridal na plyne a odbrázdil. Zasmiala som sa nad tým. Odomkla som dvere, a potichu sa vkradla do izby. Ľahľa som si na postel. Zavrndžal mi mobil. Písala mi Veronica. Nechcelo sa mi odpisovať, išla som sa pozrieť na instagram. Ako som tak rolovala novinkami, Shawn pridal na instagram fotku nás. Nemohla som tomu uveriť. Tá fotka mala necelých 10 milónov likov. Bola to fotka z červeného koberca. Pridal k nej popis: Thinking about you ❤️
Fanúšikovia už mohli oficiálne vedieť že spolu chodíme. Boli tak komentáre typu: You both are so cute!
Našli sa aj hejteri: She is so much wierd.
No hejteri sú všade. Nadskočilo mi srdce, že to pridal. Napísala som Shawnovi na WhatsApp.Ahoj, myslím na teba tak strašne moc. Každá sekunda s tebou bola pre mňa sekundou navyše. Milujem ťa, a ďakujem ti za všetko. Myslím na teba, áno, chýbaš mi.
Neodpisoval. Bol tu naposledy videný pred jedným dňom. Zamkla som si mobil, a ponorila sa do ríše snov.
Som Vám veľmi vďačná za 100+ reads. Tak rýchlo to všetko ide...
Ďakujem shawnsdolphin za votes , si super 😍🙈 Chcela by som sa poďakovať, všetkým ktorých to baví, a čítajú túto časť. Všetci ste super a mám Vás rada ! ❤️🙈