Elizabeth
"Tak a už len posledný podpis tuto dole" ukazoval mi riaditeľ štúdia, Richard. Poďakovala som sa a vyšla som von z dverí.
Sadla som si na sedačku a vytiahla som si papier s textom.
(Original by Avril Lavigne, ale predstierajme že to spieva aj píše Elizabeth)Chytila som do ruky gitaru a začala skúšať tóny. Mám to, ale potrebovala by som pomoc. Vyšla som von z dverí a v tom do mňa vrazil uponáhľaný chalan. "Prepáč, ale ponáhlal som sa za" prerušil "počkať, však to si ty!" Žasol. "Prosím? Nie som žiadna hviezda" čudovala som sa. "Ale si! Čítala si bulváry? Vogue ťa chce pozvať na fotenie!" vyhŕklo z neho. "Čože?! Prišla mi nejaká obálka ale neotvorila som ju" povedala som. "Mimochodom, som Cameron" usmial sa na mňa. Mal veľmi pekné črty tváre. "Elizabeth, ale volaj ma Beth" usmiala som sa "mimochodom vieš hrať na klavíri?" Spýtala som sa. "Áno, viem hrať skoro na všetko, som tu na brigáde" zasmial sa. "To je skvelé potrebujem niekoho na husle a na klavír" zdrapla som ho za ruku a ťahala ho do nahrávaciej miestnosti. "Počkať ty už máš text aj tóny?!" Poznamenal. "Áno" usmiala som sa a ťahala ho ďalej. Bol naozaj na zjedenie.
Keď sme prišli do štúdia sadol si na stoličku. "Takže počúvaj toto" povedala som a zahrala mu tón na gitare. "To je skvelé ale pridal by som tam ešte toto" zobral husle a začal hrať podobné tóny. "To je skvelé môžme to ísť nahrať" usmiala som sa. "Dobre, nahrávacia miestosť je tam hore" postavil sa a išli sme do miestnosti.
"Neviem či to sami zvládneme" povedala som. "Ale čo by, vieš vôbec ako nahrať song?" spýtal sa. "No, nemám s tým veľa skúseností" usmiala som sa. Kiež by tu teraz bol Shawn. Myslím na neho, stále, stále, dookola. Prišlo mi smutno. "Elizabeth? Si tu" spýtal sa Cameron. "Áno, len mi prišlo smutno za Shawnom" povedala som. "Neboj sa, on sa vráti" usmial sa. Niekto zaklopal na dvere. Otvorila som a prišla Veronica. "Ahoj čo tu robíš?" spýtala som sa jej. "Neuveríš, ale som tvoja nová asistentka" zasmiala sa. "Nie, bože to je skvelé, moc sa teším" objali sme sa. "Ehm, neruším vás?" ozval sa za mnou Cameron. "Áno rušíš" zasmiala som sa. "Čas beží, mali by sme začať" povedal Cameron. Súhlasili sme. Všetci sme sa pustili do práce.
Po veľmi dlhom čase, je tu ďaľšia časť. Je krátka, ale vynahradím vám to v ďaľšej časti. Áno, ešte žijem. :D