3 - pravda

69 9 0
                                    

Len tak som so Shawnom ležala v tráve a zrazu sa ozvalo "kde si preboha, Shawn!." Bol to chlapčenský hlas. Shawn vstal a asi vedel kto to je. Aj ja som vstala a išli sme za ním. Bol tam trochy uchlastaný chalan. Keď som sa tam objavila zahlásil "To je zase tvoja štetka? Ale musím uznať že je sexy. Máš fakt štýl." Shawn sa naštval, chytil ho za tričko a na ruke sa mu vyrisovali svaly. "Thomas, nezačínaj lebo to zle dopadne, čo tu chceš?" "Prišiel som ti vrátiť tých 100 babiek, dík za požičanie."odvrkol. Podišiel ku mne, trocha smrdel od chlastu.

"Daj mi číslo baby, kedy máš ča.." Shawn to už nevydržal a dal mu po hube. Ten chalan sa spametal a utekal kade ľahšie. "Si v poriadku?" V očiach mal ustarostený výraz. "Áno, len trochu v šoku." Objala som ho. Dal mi pusu na čelo. "Poď dáme si drink." Pozval ma.

Išli sme do kuchyne. Je veľká a mramorová. "Mohla by som ti pomôcť niekedy upratať, ak budeš chcieť."povedala som mu. "To by bolo super, láska." páčilo sa mi to oslovenie. "Elizabeth?" spýtal sa. "Áno, Shawn?" "Milujem ťa"povedal. "Aj ja teba"

Pomohla som mu upratať celý dom. Trvalo nám to skoro celé poobedie. Pri upratovaní papierikov a alkoholu, som si všimla kopu fotiek. Bol na nich Shawn a vždy s inou babou. Bála som sa o to, že budem jedna z nich. Len ma využije o odkopne. Rozhodla som sa mu to ukázať.

"Shawn! Čo je toto?!" nervózne som reagovala. Prezeral si fotky a asi mu to už došlo. "Moja minulosť" odpovedal. "Som aj ja len jedna z nich? Len ma využiješ a odkopneš!" štvalo ma to. Shawn ma chytil za plecia povedal "Ty si moja budúcnosť Elizabeth, toto som už všetko oľutoval. Muselo to byť ťažké aj pre nich." "Áno, už asi chápem ten chlast."povedala som. "Presne tak, Elizabeth" objal ma. "Potrebujem ťa, ty jediná si mi dodala silu a znovu som dostal chuť žiť"pozrel sa na mňa. "My to spolu zvládneme, pomôžem ti"povedala som.

Vtedy som pochopila čo sa skrýva za tým jeho úsmevom, veľká bolesť. Nemám ani potuchy ako sa mohol trápiť. Všetky tie baby, alkohol, drogy, turné. Možno má veľa problémov aj v rodine. Ale verím že sa z toho dostane. Budem mu pomáhať. Pretožem tam vonku ho fanúšikovia potrebujú. Ja ho potrebujem.

Z pohľadu Shawna

Tie fotky som mal spáliť. Hanbil som sa pred Elizabeth. Čo si o mne teraz myslí. Dúfam že ma neopustí. Viem že ona je tá pravá. Dúfam že nájdem odvahu jej povedať pravdu. Kto naozaj som.

Elizabeth musela ísť na večer domov. "Drž sa a nieže niečo vyvedieš," povedala,"fanúšikovia ťa potrebujú, a ja tiež." "Nemusíš sa báť, ja to.. dúfam že to zvládnem." šepol som. Ako na rozlúčku som jej dal bozk. Myslím že som ju objal až silno.

Po odchode Elizabeth som si uvedomil čo strácam. Milujúcu priateľku, fanúšikov a hlavne čas. Začal som premýšlať o novej skladbe. Bude iná ako boli doteraz moje skladby. Písal som ich len preto, že musím. Chcem napísať naozaj niečo od srdca.

Celý večer som premýšlal čo napíšem. Niečo o nás. Zobral som si papier a pero, a začal písať.

"I wanna follow where she goes
I think about her and she knows it
I wanna let her take control
'Cause everytime that she gets close, yeah"

V mysli som si predstavoval Elizabeth. Ako sa smeje, fliltruje a jej lásky plné oči. Zobral som gitaru a začal skladať hudbu. Pesnička sa bude volať "There's nothing holdin' me back"

Poznámka: Táto pesnička existuje (je fakt mega)
darksxgirl

me, music, and you Where stories live. Discover now