Capitolul 1

1.2K 60 2
                                    

*Ding dong*

"Blestemata fie persoana care indrazneste sa sune la usa fix acum!" Ma ridic lenesa din pat, pregatindu-mi niste cuvinte frumoase pentru persoana care a sunat la usa la ora asta. Ajung in fata usii si imediat ce deschid usa o voce cunoscuta se aude:

-Ce ti-a luat atat?! spuse baiatul.

-Buna dimineata si tie! Cafea? intreb eu sarcastica.

-Nu avem timp de asa ceva!

-Okey,in primul rand calmeaza-ta si hai in bucatarie sa discutam ca doi oameni civilizati.

Fara sa comenteze,brunetul ma urma in bucatarie unde s-a asezat la masa.

-Stii,cu freza aia numai om civilizat nu arati, spune vocea sexi a dobitocului.

-Poftim? spun eu inainte sa zbor in baie unde m-am privit in oglinda si am scos un tipat scurt.

"Arat oribil. Parul meu parca s-a luptat in timp ce dormeam si clar,a pierdut." In secunda doi am luat peria si am inceput sa imi imblanzesc parul. Dupa ce am terminat,m-am intors in bucatarie unde brunetul ma astepta cu o cana de cafea in mana.

-Nu stiam cand o sa te intorci,asa ca m-am servit singur.

-Credeam ca nu avem timp de asa ceva. Oricum,de ce ai venit asa de devreme?

-Suferi cumva de amnezie? Ai uitat ce s-a intamplat ieri?

-Bineinteles ca nu. Tocmai ce imi mutam lucrurile in noul apartament,am dat peste tine,ti-am intalnit familia si acum sunt iubita ta. Um,care ai zis ca e numele tau?

-Esti o ciudata. In primul rand,e vina ta pentru ca nu stii sa citesti ce scrie pe usi. Si in al doilea rand,tu ai incercat sa ma lovesti deci practic e in totalitate vina ta.

-Fie cum zici tu. E prea dimineata si nu am chef sa ma contrazic cu tine acum.

Dupa ce mi-am umplut si eu cana cu cafea am scos un bol,punga de cereale si cutia de lapte. Fara sa il bag in seama pe brunet am inceput sa mananc,iar dupa ce am terminat m-am dus la chiuveta si am inceput sa spal bolul. Dupa cateva secunde,doua maini isi facura aparitia pe abdomenul meu si o voce senzuala imi sopteste la ureche:

-Uchiha Sasuke.

-P-poftim? intreb eu balbaindu-ma din cauza fiorilor care ma strabateau la fiecare atingere a lui.

-Numele meu e Uchiha Sasuke. Nu asta m-ai intrebat? spune el chicotind.

-Aaa da,asta te-am intrebat... Deci ce o facem in legatura cu familia ta? incerc eu sa schimb subiectul.

-Adevarul e ca venisem sa te anunt  ca o sa spun adevarul parintilor mei,dar cred ca m-am razgandit.

Fix dupa ce am asezat bolul pe suportul de uscat,doua brate puternice m-au intors si acum eram fata in fata cu asa-zisul meu iubit. Fetele noastre erau doar la cativa centimetri distanta. Cu greu am reusit sa scot ceva cuvinte pe gura:

-Si de ce te-ai razgandit?

Sasuke s-a apropiat mai tare de mine. Genunchii mei se transformau incet-incet in gelatina.

-Nu stiu. Cred ca vazandu-te imbracata asa mi-a aprins imaginatia.

"La naiba cu pijamaua mea care e formata doar din niste pantaloni  scurti si un tricou larg. Clar,trebuie sa merg la cumparaturi."

-Pai si daca eu nu vreau?! intreb eu prinzand curaj. In plus,trebuie doar sa iti aduci adevarata iubita aici si gata!

O tacere mormantala se lasa intre noi. S-a indepartat de mine si s-a sprijinit cu mainile de masa,dar fiind tot fata in fata cu mine.

-Oh Doamne,tu nu ai nici o iubita! spun eu aproape tipand.

-De fapt,acum am. Pe tine.

-Ti-ai mintit parintii si acum vrei ca eu sa te ajut?

-Cam da.

*Perspectiva lui Sasuke*

Stateam si o priveam pe rozalia care se plimba dintr-o parte in alta. Parul ei neobisnuit de roz lung pana in talie arata destul de bine acum. Trebuie sa recunosc ca,totusi,nu e atat de proasta pe cat am crezut. Sper doar ca acum ca stie adevarul despre iubita mea imaginara sa nu dea inapoi. Chiar nu stiu ce as pati daca parintii mei ar afla ca i-am mintit atata timp si in plus,trebuie sa recunosc ca si ea arata destul de bine. Oare cum a zis ca o cheama? Sayuri...Sayuki...Saku...Sakura! Asta era! Ah,Sakura... In final,s-a oprit in fata mea si tot ce mi-a zis a fost:

-Uite,lasa-ma sa ma gandesc. O sa te sun sa ne intalnim cand o sa decid ceva.

-Bine, am aprobat scurt.

Sakura m-a condus pana la usa,iar eu am iesit nu inainte sa ii fac cu ochiul. In mod ciudat,reactia ei a fost sa ma scoata mai rapid din apartamentul ei. "Ce-a fost asta? Nici o fata nu rezista cand ii fac cu ochiul. Si cred ca asta e doar inceputul. Cine stie ce surprize ma asteapta mai tarziu."

************

Indragostiti dintr-o minciuna (SasuSaku story)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum