Prolog
-Ce dracu' ai facut?
-Eu?! spune brunetul revoltat. E vina ta! De ce ai fost aici?
-Scuza-ma daca aici locuiesc!
-Esti o idioata,Karuno!
-Pentru ultima oara,e Haruno!
-Fie cum zici tu... Si acum ce facem?Mda,cam asa decurge o conversatie intre mine si - tobele,va rog - cel mai mare cretin din lume,Sasuke Uchiha. Total normala,nu? Poate daca nu ar mai fi asa de cretin,am discuta ceva mai rezonabil. Dar nu! Ca el e Batman! Uf,de ce tocmai mie trebuia sa mi se intample asta? De ce universul e impotriva mea? De ce nu putea sa treaca oricine altcineva pe aici?
-S-o crezi tu ca o sa fac asa ceva! Gaseste pe altcineva! spun eu tafnoasa.
-Prea tarziu,desteapto!
-De ce? Spune-le pur si simplu ca e o greseala si gata!
-Tu ai vazut cum au reactionat cand te-au vazut?! Te considera nora perfecta!
-Da,ar fi o mica problema... Eu te urasc!
-Pff,crezi ca eu nu? spune el sarcastic,afisand un zambet tamp pe fata.*Flashback*
Uf,intr-o zi o sa turb din cauza muzicii asteia enervante din lift. Totusi,era o optiune mai ok decat sa urc sutele de trepte cu aceste cutii in mana. Cred ca apartamentul cel nou o sa fie in regula,avand in vedere ca si blocul arata bine. In sfarsit,ajung si eu la etajul meu. Etajul 5. Sa vedem,pe cheia ce am primit-o scrie B12,deci cred ca acela e numarul viitorului meu apartament. Satula de cutiile acestea grele,ma indrept rapid catre usa pe care zaresc inscriptionat un 12,dar din cauza cutiilor nu m-am uitat si ce litera era in fata lui 12. "Mare greseala." In momentul in care am vrut sa bag cheia pentru a deschide usa,cineva mi-o i-a inainte. In secunda doi ma trezesc pe jos si cutiile rasturnate langa mine.
-Ce dracu- incep sa spun dar nu imi termin fraza deoarece altcineva mi-o i-a din nou inainte.
-Ce naiba faci in fata apartamentului meu? se aude o voce nervoasa si sexi in acelasi timp.
-Apartamentul tau?! E apartamentul meu!
-Esti proasta?
-Poftim? E B12!
-Clar,esti proasta. Acesta e A12!Uitandu-ma mai bine pe usa imi dau seama de greseala facuta. Imi trag niste palmi mentale,dar degeaba. Gura mea o i-a inainte:
-Ai putea macar sa ma ajuti?
-De ce as face asta? E vina ta!
-Uf,esti un dobitoc!
-Stii,vroiam sa te ajut,dar acum m-am razgandit.
-La naiba cu tine,spun eu in timp ce ma ridic.Nervoasa,am ridicat palma in aer,pregatita sa il lovesc,dar el m-a prins de incheietura mainii si rezultatul a fost eu si tipul ala foarte apropiati. Fara sa realizam,cineva ne privea in aceasta ipostaza din spatele usii. De fapt,erau mai multe persoane.
-Sasuke,ce faci cu fata asta? se aude o voce de barbat foarte matura.
-Oh Doamne,ea e fata pe care ai tot ascuns-o de noi? se aude si vocea unei femei foarte elegante.
-Fratioare,si ce e cu aceste cutii? Nebunilor,ce faceati aici? spune un tip foarte dragut,ca mai apoi sa rada.
-Asta nu e ceea ce pare,se aude in final si vocea brunetului dobitoc. Ea...
-Fiule,nu ne mai tine viitoarea nora pe hol. Intrati,copii."Nora?! Ce dracu tocmai s-a intamplat aici?!" Fara sa realizez sunt trasa in apartament si asezata pe o canapea in mijlocul unei camere ce pare a fi sufrageria.
-Sasuke,cum ai putut sa ti ascunsa asa minunatie de fata? spune femeia cu o voce blanda.Cand a zis asta s-a uitat in directia idiotului de langa mine,deci el trebuie sa fie Sasuke. "Dar tot nu inteleg ce se intampla aici." Fara sa imi dau seama,brunetul incepe sa vorbeasca si sa raspunda la miile de intrebari.
-M-ati prins! spune el fortandu-se sa rada.
-Deci fiule,ea e iubita ta secreta?
-Da,ea e.
-Cum te cheama,draguta? se aude urmatoarea intrebare adresata mie.
-Sa-Sakura Haruno,spun timida.
-Of,de cand am asteptat ca Sasuke sa ni te prezinte.
-Si totusi ce e cu cutiile din hol? intreaba tipul care se presupune a fi fratele "iubitului" meu.
-Adevarul e ca eu si Sakura suntem prea indragostiti si de aceea am convins-o sa se mute din vechiul ei bloc,care era prea departe de al meu. Si acum isi muta lucrurile in noul ei apartament care e fix fata in fata cu al meu,B12.In momentul acela nu credeam ca ochii mei se puteau mari mai tare decat o facusem deja. Oficial,eram iubita unui tip pe care l-am cunoscut de cateva minute.
-Pai de ce nu stati in acelasi apartament?
-Sakura e foarte timida si vrea sa se pastreze pana in noaptea nuntii.Din clipa aceea,nimic nu mai putea sa ma suprinda. E adevarat,sunt inca virgina,dar nu vreau sa astept pana in noaptea nuntii. Vreau doar ca prima oara sa o fac cu un tip ok.
-Of copii,asta e minunat. As vrea sa mai stam,dar e tarziu deja si Sakura trebuie sa termine de mutat. Acum ca ti-am descoperit comoara,o sa ne vedem mai des Sasuke. Aveti grija de voi!
***********
CITEȘTI
Indragostiti dintr-o minciuna (SasuSaku story)
FanficSasuke si Sakura sunt doi straini pana cand o minciuna ii aduce impreuna. Cum se va termina povestea lor? Vor spune adevarul si isi vor vedea fiecare de viata lui sau vor intra intr-un joc al minciunii? Hope you like it!