Faptul ca Naruto ma sunase de dimineata ca sa imi ceara sa ne intalnim ma speria putin - si asta doar datorita motivului ca nu il stiam pe Naruto ca fiind o persoana matinala. Parea agitat de parca trebuie sa imi zica ceva important. Am ales sa ne intalnim la el acasa - da,el locuieste intr-o casa cumparata de parintii lui - si mai aveam cateva ore in care puteam sa imi fac scenarii cu ce avea sa imi spuna Naruto. Am scos din sifonier o rochita draguta de vara cu volanase si am asezat-o pe pat,apoi am coborat in bucatarie unde m-am pus sa imi fac niste clatite. Nu eram vreun geniu in ale bucatelor,insa puteam jura ca mancarea mea era comestibila. Incepusem sa rad de una singura pentru ca asta imi amintise de ziua in care am lasat-o pe Hinata in bucatarie. Imaginea oualelor pe pereti (inca nu stiu cum a gasit mixerul) inca ma amuza copios. Din ziua aia bucataria a devenit o zona tabu pentru prietena mea. Un sentiment nostalgic ma cuprinsese,gandindu-ma cum se simt acele fete care invata sa gateasca de la mamele lor. Probabil fericite. Dupa ce am mancat cateva clatite,mi-am incaltat sandalele si am pornit spre casa amicului meu.
Locuinta lui e una micuta,dar poti simti de cum treci pragul ca e primitoare. Balansoarul si ghivecele de flori de pe veranda te duc cu gandul la noptile cu stele in care vrei doar sa stai si nimic in jurul tau sa nu mai conteze. Am batut timid la usa si pana la realizez blondul aparuse in fata mea. Cu un mic gest al capului ma invitase inauntru,iar eu m-am comformat. Asa cum credeam,si interiorul era la fel de frumos si aranjat ca si exteriorul casei. Analizand mai atent am realizat tot mai mult ca prietenul meu din copilarie era total diferit fata de Sasuke,chiar si in ceea ce priveste design interior. Naruto avea casa mobilata in culori pastel si lucruri dragute pe cand in apartamentul brunetului predominau culorile reci si intunecate si lucruri... mai ciudate. Vocea blondului ma aduse cu picioarele pe pamant:
-Sakura,am bucur ca ai putut veni.
-Mi-ai parut destul de agitat la telefon,am crezut ca e ceva important.
-Asa e... Sakura,uite,eu... Mai bine te asezi. Chiar te rog,fa-te comoda. Imi spuse blondul gesticuland cu mana spre canapea.
-Naruto,ce s-a intamplat? Incepi deja sa ma sperii.
-Uite ce e,te plac mult Sakura. Chiar foarte mult. Si nu o sa renunt la tine din cauza acelui bou. El nu te merita Sakura,tu esti prea buna pentru el. Esti frumoasa,desteapta,amuzanta,responsabila,dulce,adorabila si tot ce si-ar mai putea dori un barbat. Cand te-am facut sa plangi imi venea sa ma bat singur. Cand te vad razand,inima incepe sa-mi bata nebuneste. Nu as fi crezut niciodata ca o sa ajung sa iti zic toate astea. Te cunosc de cand ai fost doar o fetita,iar acum cand m-am intors si te-am vazut... pur si simplu am inceput sa ma indragostesc de tine. Si nu stiu care e treaba cu acel tip,dar te rog Sakura... casatoreste-te cu mine! Termina blondul de zis,scotand dintr-un buzunar un inel.
Inima mi s-a oprit si corpul mi-a inghetat. Nu stiam ce sa fac. Pentru prima data in viata mea eram al naibii de emotionata. Nu vreau sa ma casatoresc,sunt prea tanara! Niciodata nu l-am privit pe Naruto ca fiind ceva mai mult decat un prieten... pana acum. De abia acum,dupa aproape 12 ani sau chiar mai bine de atat,am inceput sa il vad altfel. Nu puteam nega,Naruto e baiatul pe care probabil orice fata si l-ar dori. Arata bine (chiar foarte bine),e inteligent,curajos,harnic,protector,un bun confident,ce sa mai,are de toate. Vazand ca nu primeste nici o reactie din partea mea,s-a apropiat de mine pana cand a eliminat orice distanta dintre noi si m-a sarutat. Buzele lui erau asa de moi... Niste chestii din acelea inaripate isi facusera aparitia in acea parte a organismului omenesc pe care noi o numim stomac. Faptul ca Sasuke si Hinata au inceput sa iasa impreuna devenea ceva din ce in ce mai insignifiant. Tot ceea ce conta acum era doar iubirea care mi-a fost declarata de catre cel mai bun prieten.
-Da.
-Poftim?
-Da Naruto,accept sa ma casatoresc cu tine.
CITEȘTI
Indragostiti dintr-o minciuna (SasuSaku story)
FanfictionSasuke si Sakura sunt doi straini pana cand o minciuna ii aduce impreuna. Cum se va termina povestea lor? Vor spune adevarul si isi vor vedea fiecare de viata lui sau vor intra intr-un joc al minciunii? Hope you like it!