#1

451 20 80
                                    

Bu hikaye sevdiğim şahısa ithaf bir hikayedir.İyi okumalar.

"Dikkat Dikkat! Öğrencilerimizin dikkatine! Okulumuzda korkunç bir kayıp gerçekleşti.Müracaat için Kanato Sakamaki'ye başvurabilirsiniz.Kendisi daha ayrıntılı anlatacaktır.*Click*"

Okuldaki anons heryerden duyulduğuna emindim.Neden bu kadar salak insanlar var ki? Yani bu kadar da abartı bence.Oyuncak bir ayı için kayıp ilanı vermek...biraz saçma.

Ders zili çaldığında herkes sınıflarına dağıldı.Bende kendi sınıfıma gittim.Yerime oturduğumda normalde hiç yanıma gelmeyen alçak ölümlüler ne diye yanıma geliyorlardı? İlginç...

"Hey Nyako-san nasılsın?" Benden hevesle cevap bekleyen salaklara ifadesizce baktım."İyiyim." "Bende öyle düşünüyorum.Bak ne diyeceğim...Şu az önce yapılan anonstan eminim bir bilgin vardır değil mi?" Kızın yüzüne baktım.Gözlerinin içine.İlla fırsattan istifade etmek istiyor.İsmi Masako.Okulun salak popülerlerinden biri.Kanato Sakamaki gibi biri.Neredeyse herkes tarafından sevilir.Ben hariç.Ben artık kimseyi sevmiyordum.Herkese aynı gözle bakıyorum.

"Hayır yok." Başımdan savmak için elimden geleni yaptım.Ve sonunda gitti.

Dersler bittikten sonra aşağı,benim için özel bir yer olan depoya gittim.Burası benim herşeyim.Evimden daha çok sevmemin nedeni,insanları burda tanıdım.Burda hayatımın dersini aldım.Burda büyüme-HA?! BU DA NE?

Kırık cam parçalarının orda ki bugünkü kayıp anonsu yapılan oyuncak ayıyı gördüm! Burda mıydı ki? İyide nasıl? Kim gelir ki buraya? Oyuncak ayıyı elime alıp inceledim.Marka ismi olan yerde el yazısı ile yazılmış olan Teddy ismi dikkatimi çekti.Demek ki ismi buydu.Nedensizce bir an kendimi garip hissettim.Sanki izleniyormuş gibi...

Yoksa? Tedirginlikle arkamı yavaşça döndüm.Kapının girişinden bana bakan Kanato Sakamaki'yi fark ettim.Yüzünde en ufak bir ifade yoktu.Yanıma gelip Teddy'sini elimden aldı ve "SENİ PİSLİK DEMEK TEDDY'İMİ SEN KAÇIRDIN HA?! AŞAĞILIK ! Ah merak etme Teddy ben burdayım..." dedi sonrasında arkasına bile bakmadan gitti...

Gitti...Defolup gitti...Ya da siktirip gitti...herneyse işte...Gene de gitti.Oysa ki yalnız kalbim bir teşekkür isterdi.Bir ödül.Ah,ne saçmalıyorum ben? O da bir aptal ! Bunu neden aklımdan çıkarıyorum ki?

Kanato'ya sinirlenmiştim.Hızlıca koşarak yanından geçtim ve bilerek çarptım.Herkes gibi o da bana kaba davranmıştı.Sen gebermeye mahkumsun Kanato Sakamaki! Senin derini yüzerkenki çığlıklarını sabırsızlıkla bekliyor olacağım.Seni ve o salak oyuncağını delirene kadar elektrik vereceğim.Çaresizlikle bağırdığında yüzüne acımasızca bakacağım.Tırnaklarını yerinden söktüğümde bana bunu neden yaptığımı soracaksın.Ben ne diyeceğim biliyor musun? Bana kaba davranan herkes ölmeli.Herkes.

Okul bittiği için en sevdiğim 2. yere gitmekteydi sıra.Pastane! Renk renk şekerler,iştah açıcı pastalar,değişik şekillerde olan kurabiyeler ve daha fazlası! Burası benim için  cennetten bir farkı yoktu.Saçma dünyadan kısa süreliğinede olsa kurtulup,kendi hayallerimde kaybolduğum bir yer.

Cam vitrinden içerdeki yemişlere göz gezdirdim.Yeni yapılmış kekin kokusunu aldığımda ise tüm ilgim keke doğru gitti.Yeni fırından çıkmış taze ve lezzetli gözüküyordu.Üzerine krema dökülürken huzurla seyrettim.Sonrasında üstüne kıpkırmızı çilekleri dizdi.Ve ben bir adım daha yaklaştım.Elim kekin tabağına uzandığı başka bir el daha fark ettim.

Bu Kanato Sakamaki idi.Benim kekime göz dikmiş bir aptal! O kek benim kimse alamaz! Dünyadaki paylaşamayacağım tek şey tatlılardır! Ve bu salak kim oluyorda benim en sevdiğim yerde bulunuyordu?! Sanırım canı erkenden ölmeyi arzuluyordu!

"Kekimden elini çeker misin?" manalı manalı söylemiştim.Bana ters ters baktığında ise yutkundum."O kekin senin olduğunu kim söyledi? Teddy sevdi bu keki ve şimdi de Teddy'nin olucak!" Kemiklerini eritip soslu makarnada kullanacağım! "O benim kekim! Banane Teddy'n den?!"

"Senin değil! Teddy istedi ilk!" "Hayır benim!" "SENİN OLMADIĞI KAÇ DEFA DAHA SÖYLEYECEĞİM HA AŞAĞILIK VARLIK?!" "BANA BAĞIRMA APTAL!!" "TEDDY SİNİRLENMEYE BAŞLIYOR!"

Pastane sahibi yanıza gelip bizi uyardığında ise sinirle kapıyı çarparak gittim.Seni doğduğuna pişman edeceğim Kanato Sakamaki...Ahahaha!

🔪❤🔪❤🔪❤🔪❤

Merhaba ! Evet,yeni bir hikaye.Aslında yazmaya niyetim yoktu ama doğum günü ❤ diye yazdım.Umarım beğenmişsindir! Umarım sizde beğenmişsinizdir.Vote ve Yorum bekliyorum.Sore Ca~❤

Diabolik Lovers: Die For MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin