"Gökyüzünü görüyor musun?"..Başımla onayladım.Gözlerinde birikmiş hasretten kalıntılar vardı."Orda ki yıldızlarda...doğar ve ölürler.." Konuyu nereye götürüyordu böyle? Anlamsızca dediklerini dinliyordum.Sözlerine kocaman sırıtarak devam etti."Tıpkı şuanda senin öldüğün gibi." Bir anda boğazıma yapıştı elleri.O kadar güçlü sıkıyordu ki elleri nefes alamıyordum.Boğazımdan kesik kesik hırıltılar duyuluyordu.Neden böyle yaptığını düşündüm...Neden...?...Gözlerim yavaşça kapandı.Kimdi bu beni öldüren? Yüzünü her ne kadar görsem de,tanıyamamıştım..."
Yatakta gözlerimi açtığımda hepsinin iğrenç bir kabus olduğunu anlayıp kahkaha attım."Ahaha! O her kimse bulup,kendi ellerimde boğacağım!" Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım.O anda elimde yara olduğunu fark ettim.İyi de ne ara oldu? Yıkayarak yarayı temizledim.Tam kolumu yıkayacakken gene büyük bir yarık çıktı.Ben hiçbir şey hatırlamıyorum! Elimi ve kolumu yıkayıp,sargı bezi ile sardım.(Y/Z:Azusa'nınkilerden :3 )
1-2 şey atıştırıp okula gittim.Derse girdiğimde hoca kızdı,tınlamadım.Yerime geçip hayal dünyama daldım...
"Bir koyun,ikinci koyun,ah üç oldu,dördüncü koyun,şimdi beş oluyor...Ha?"
Hoca elinde cetvelle bana sert bakışlar fırlatıyordu."Eee...şey..."
"Günaydın,küçük hanım."
***
Tenefüs zili çaldığında sınıftan fırladım.Hoca baya fırça çekmişti.Bense hiç bir şey diyememiştim.Umarım disipline verilmem.Birde onla mı uğraşacağım!Okulun balkonuna çıktım.Demirliklerden bahçeyi seyrediyordum.Sonrasında kafamı çevirmemle Kanato'yu görmem bir oldu.
Herif demirliğin üstünde oturuyor."Sen?! Napıyorsun salak?! İnsene aşağıya!" Sesim endişeli çıkmıştı."Hm? Neden?" Mal mal sorular sorarak beni delirtiyordu."İn dedik mal! Düşeceksin şimdi!" Sırıttı."İnmemi çok mu istiyorsun?"
Şimdi senin yerine atlayacağım ha! "Evet! Hadi in!" "Peki." Dedi ve...O...GERİZEKALI AŞAĞI ATLADI!!! "AMINA KOYİM!!!" Korkuyla ve telaşla yanına aşağıya indim.Salak! Tam yere düşmüş gökyüzüne bakıyordu.Yanına gitti.Tepesinde dikildim."Manyak mısın neden aşağı atladın?! Ölebilirdin mal!" Bana anlamsızca bakıyordu.Yoksa,rüyamdaki kişi Kanato'mu idi?
Sanmam...Sanmıyorum...SANMAK İSTEMİYORUM! Neden peki? Neden o olmasın diye dua ediyorum? Bilmiyorum... "Benim için endişelendin mi?"Evet! Birdaha salaklık etme!" Gülümsedi.
"Biz vampirler bu kadar aşağı yerden atlayınca ölmeyiz." dedi ve ayağa kalktı."V-Vampir??" Ne yani vampir miydi??! Hayatımın şokunu yaşadım.
"Evet ve söylemeliyim ki,kanın enfes kokuyor..." Birden beni yere itip üstüme çıktı."Agh--napıyorsun?" Konuşmama fırsat vermeden boynumu ısırdı.Boynum sızlıyordu.O ise içtikçe içiyordu."Mmh-- leziz~" Sonra ise ısırdığı yeri yaladı.Ve bunların hepsi 15 dakika içinde gerçekleşti.15 dakika...15 dakika...Hayatımdan 15 dakika çalınmıştı! Amaaan."Acıttın." Doğruldu ve son kez yüzümü süzdü ardından gitti.
Nein.Nein.Nein.Nein.Nein.Nein.Nein.
"Sonnani yoku arimasen..."Sinirle ayağa kalktım.
Okulun bahçesinin giriş kapısında polisler vardı.Acaba gene ne oldu? Bizim okul pek belalı değil ama.Yanına uğrar uğramaz neye uğradığımı şaşırdım
"Nirisho Nyako,tutuklusunuz."
Hayatım.
İşte.
Bu.
Kadar.
Bok.
Doluydu.
•|•|•|•|•|•|•|•|•|•|•|•|•|•|•
Selamlar :3 yeni bölüm nasıl olmuş? Olumlu yorumları bekliyorum.Veee syn ithaf ettiğim şahıs.Nasıl olmuş? Byü! ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Diabolik Lovers: Die For Me
Fanfic"...Senin benliğine sahip olana kadar acı çektireceğim..."