BÖLÜM 1

724 31 11
                                    

Sabah güneşin yüzümü okşamasıyla uyandım. Bugün yıllardır beklediğimiz seçmelere girecektik. Sırf hayallerimizi gerçekleştirebilmek için Türkiye den ailelerimizin itirazlarına rağmen Kore ye gelmiştim. Seçmelerden başarıyla geçip başarılı bir grup olmak istiyoruz.Başarılı bir müzisyen olduğumuzda ise gerçek aşkımızı bulup huzur içinde yaşamak..

Hayallerime ara verip hazırlanmaya başlamalıyım. Kısa bir duş alıp ayna karşısında saçlarımı yüzümden silinmeyen sırıtışımla kuruttum. Düzleştiricimi elime alıp kahküllerimi son kez düzelttim saçlarım normalde zaten düz olduğu için dokunmadım. Dolabımın karşısına geçip kore'ye geldiğim zamandan beri giymemi bekleyen kıyafetlerine baktım. Kendime güvenim tamdı sonuçta ben Bercu Sağlamdım. İsmim biraz garip olsada anlamı tatlı gülümseyen anlamına geliyor. Ama seçmelere kendi adımızla katılamazdık. Ah sadece kendimi tanıttım değilmi. Bizim grubumuz yani FEVER AND ASHES 4 kişiden oluşuyor. Ben yani bercu ,aden, liva ( yarı Türk) ve şimal. Biz sürekli Kpop dinleyip coşan kdrama izleyip kendini depresyonlara sokan kızlardık ve şimdi nerdeyiz? Şu ana kadar bütün zorluklara göğüs gerdik ve şimdi en zoru başlıyordu peki biz bunu başarabilecek miydik?

*******
Annyeonghaseyo!!!
Arkadaşlar kitapta kullanacağım karakterler blackpink grubu biraz değiştirerek kurgu yapmayı planlıyorum Lisa×Joonkook düşünüyorum ne dersiniz?
Beğendiyseniz vote vermeyi unutmayın lütfen hoşçakalın. 💟👻👻

BLACKBANGTAN (BLİMY) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin