BÖLÜM 11

84 9 6
                                    

Sabah uyandığımda başımda çok fena bir ağrı vardı. Ağrıya rağmen gözlerimi açtığımda yüzüme yastık yemem bir oldu.

-Unnie sonunda uyandı

Zıplayan rose 'ye baktığımda yüzünde sinsi bir bakış vardı. Jennie ve jisoo unnie koşarak yanıma geldiğinde oturmuş onların ne diyeceğini bekliyordum. Unnie lerden önce rose gülmeye başladı.

-Lisa saf olduğunu biliyordum ama bu kadar olduğunu hiç düşünmemiştim.

-Hey ben saf falan değilim

Jisoo unnie kafasını sallayıp

-Evet saf değil bildiğin salak

-Unnie ayıp oluyor ama

Jennie unni sessizliğini bozup

-Katılıyorum hayatında sadece bir kez içki içip ondada insanlıktan çıkmış ve yanında güvenemeyeceği biri olduğunu bildiği halde sanki küpe düşmüş gibi tekrar içip de ayrıca duvara kafa atıp daha da kafayı bulan birini daha önce görmemiştim türünün tek örneğisin galiba?

Jisoo unnie gururlu bakışlarla jennie unniye döndüğünde utanmak yerine jennie ve jisoo unni yi shiplememek için kendimi zor tuttum.

-Lisa seni bekliyoruz?

-Ha?

Rose yanıma gelip karpuz seçercesine kafama vurup.

-Yazık kelek bu dün kafayı çok sert vurmuş galiba

-Dün olanları anlatmanı bekliyoruz Lisa

Gözlerimi kısıp dün olanları düşündükten sonra. Bağırarak kendimi yatağa attım

-Ben cidden salağım!

-Sonunda anladın

-Anlat ki seninle bunun hakkında yüzyıllar boyunca dalga geçeyim lisa

Hareketsiz bir şekilde kaldığımda.

-Kelek demiştim unnie baksana hareket de etmiyo bi doktora mı götürsek?

Yavaş hareketlerle kalktım ve dün olanları anlattım. O kadar gülüyorlardı ki bi ara rose nin boğazına tükürük kaçtığı halde güldmeye devam ettiği için onu kaybedeceğimizi düşündüm.

-Ama mekandan çıktıktan sonra olanları hatırlamıyorum.

-Oow işte bu kötü olmuş çünkü biz senin telefonunda jungkook un roseyi aradığını hatırlıyoruz

-Çok kibar çocuk du yolun yarısında ayakta sızdığın için beni aradı yolun ortasında sızdığını duyunca unnielerle seni almak için yanınıza geldik. Ama biz seni taşıyamayınca seni yurda kadar taşıdı.

-NE?!

-Merak etme kendi posterlerini görmedi ama biraz zarar görmüş olabilirler 😇

-Nerdeler?

-Mutfağın çöpünde

Koşarak mutfağa gittiğimde çöpü açıp paramparça olan junkook a baktım .
Elime sağ gözünü alıp

-Elli posteride nasıl yırtabildiniz?

Rose yanıma gelip.

-En azından ayaklı yırtmamışız kanka.

Bunun üstüne jennie unnie kendisini yastıkla boğarmış gibi yapıp ölü taklidi yaptı. Bunu gören jisoo unnie ise eline masadaki kalemi alıp.

-Karımı sen öldürdün kanı yerde kalamaz

Diyip rose nin üstüne atladı.

AFTER DEBUT

BLACKBANGTAN (BLİMY) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin