~26~

2.9K 158 6
                                    

harrystyles: Lily? Promluvíš se mnou ještě vůbec?

lilyjcollins: proč bych neměla?

harrystyles: ráno jsi odešla a vůbec jsi na mě nepromluvila..

lilyjcollins: promiň, jen jsem se pořád nevzpamatovala jak sis hned myslel, že bych tě dokázala podvést.

harrystyles: už jsem se omlouval, Lily.. promiň mi to. Já tě miluju a bojím se, že tě ztratím..

lilyjcollins: vždyť já tebe taky, ale jsi to nejžárlivější stvoření, co znám 😂

harrystyles: budu se snažit být méně.. žárlivý.. 🙄

lilyjcollins: dobře, teď koukej co jsem objevila

lilyjcollins: dobře, teď koukej co jsem objevila

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

harrystyles: jsi těhotná? 😃😃😃

lilyjcollins: Harryyyy, jen jsem to objevila na netu

harrystyles: takže nejsi?

lilyjcollins: nevím o tom, že bych byla🤔

harrystyles: kam náš vztah směřuje?

lilyjcollins: ta otázka vyděsí kdykoliv kohokoliv

harrystyles: nebuď jak malá.. kam náš vztah směřuje?

lilyjcollins: to je dost neurčitá otázka, Harry..

harrystyles: je to otázka, která je položená skvěle, tak na ni odpověz, prosím

lilyjcollins: co si o tom myslíš ty? Já nevím, co mám napsat..

harrystyles: stačila by jediná věta, Lily

lilyjcollins: jako třeba?

harrystyles: chci s tebou strávit celý život

lilyjcollins: a nějaká jiná možnost?

harrystyles: myslím, že jsem to konečně pochopil.. doufám, že sis užila, jak sis zahrávala s mými city, ale já už se nechci nechat tahat za nos.

lilyjcollins: ne! Harry, takhle jsem to nemylela! Prosím..

harrystyles: nevíš co máš napsat na tak jasnou otázku? To je podle mě odpověď dost jasná, Lily.

lilyjcollins: dobře.. chci se vdát tak do.. 35 - aby se neřeklo.. později ne.. chci toho dotyčného znát tak dva roky, než se vezmeme, dítě chci mít až po svatbě, takže nějak rok po tom, co se vdám. Teď myslím, že tohle by vyděsilo každého, neměla jsem to naplánované, teď jsem si to úvahově naplánovala..

harrystyles: mohla jsi to napsat hned, Lily.. myslel jsem, že v tomhle vztahu nevidíš budoucnost, prostě jsem myslel, že.. to chceš skončit..

lilyjcollins: nevím, co chceš ty, Harry.. ale tohle je to, co bych chtěla já.. možná

harrystyles: a chtěla bys tvůj plán se mnou? Protože podle toho, jak jsi psala i roky.. tvůj věk je 28, řekla jsi, že chceš znát toho dotyčného 2 roky, my se známe rok, co jsme na sebe vůbec promluvili normálně.. tudíž mé výpočty nevypovídají vůbec věku 35

lilyjcollins: ber to i s rezervou, Harry. Co když mě už budeš mít dost? Vždyť je ti 23, sakra.. můžeš mít kterou chceš, jen se koukni do zrcadla, kdo by tomu odolal?

harrystyles: nikdy tě nebudu mít dost, Lily. Jsi pro mě vším a jsi to nejdůležitější co v životě mám. A koukni se do zrcadla ty, to proto tak moc žárlím, protože jsi až moc krásná..

lilyjcollins: dobře, tak toho už necháme.. za chvíli budu doma a promluvíme si o tom znovu, jestli chceš.. ano?

harrystyles: miluju tě, tak strašně moc..

harrystyles: jasně.. teď mi neodpovídej.. jasně.. 🙁😠

lilyjcollins: promiň, řídím, teď stojím na červené, za pět minut jsem doma, pa.

lilyjcollins: miluju tě! 😙

harrystyles: už jsem se lekl, že to nenapíšeš 😃😙😊 pá, řiď opatrně!😙

Selfie || h.s. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat