harrystyles: jsem na tebe naštvaný!
lilyjcollins: proč?
harrystyles: no proč asi! Odjela jsi beze mě!
lilyjcollins: tak promiň, ale nemohla jsem tě vzbudit, ani Nialla. Já jsem tě varovala, ať se moc neopiješ, ale ty ses ožral jak doga! Promiň, že jsem odletěla bez tebe, ale nestihla bych tu premiéru the last tycoon.
harrystyles: měla jsi mě profackovat..
lilyjcollins: to jsem zkoušela, ale jen si se otočil na druhou stranu a mě jsi shodil z postele..
harrystyles: zlato, omlouvám se, přehnal jsem to.. už se nikdy tak neopiju, doufám, že se ti nic nestalo.. moc se omlouvám!
lilyjcollins: to je v pohodě, jen malá modřinka, to nic, zlato😊
harrystyles: modřina? Kde? Promiň! Promiň! Promiň! Já opravdu nechtěl! Jsi ty i miminko v pohodě, že jo?
lilyjcollins: naprosto v pořádku, neboj se😂
harrystyles: kde máš tu modřinu?
lilyjcollins: na boku🙄
harrystyles: jako na boku vedle břicha?
lilyjcollins: pokud vím, tak tam jsou boky..
harrystyles: mohlo se ti něco stát! Co kdyby ses praštila do břicha? Nikdy bych si neodpustil, kdyby se ti něco stalo! Nikdy bych si neodpustil, kdyby se stalo něco miminku!
lilyjcollins: lásko, to je v pořádku!
harrystyles: ne, není!
lilyjcollins: počkej.. to jsi se vzbudil opravdu až teď?
harrystyles: no..?
lilyjcollins: stihla jsem přijet i do LA, ty pakoo, neměl jsi s Niallem přijít až v šest ráno..
harrystyles: a co teď děláš?
lilyjcollins: jsem už připravená na premiéru a už jen čekám
harrystyles: ahá🙄 no.. a kdo tam bude? Kolem tebe? Kdy vlastně dáme světu dát vědět, že budeme rodiče?
lilyjcollins: bude tam hodně lidí, Harry.. jinak.. Nevím, nechala bych to na později, ještě mi tak nejde vidět břicho, tak jsem ráda, že to zatím nikdo neřeší..
harrystyles: chci tam být s tebou..
lilyjcollins: myslím, že bys mohl ještě přiletět, ale máš na to asi jen necelou hodinu, takže asi nic..🙄
harrystyles: přijedu! Joooo, to stíhám, jen si vezmu s sebou oblek, pojedu na letiště a půjdu za tebou, ne?
lilyjcollins: premiéra by dávno skončila, než bys přiletěl, vždyť let trvá 13 hodin.. byl to jen vtip, Harry😂
harrystyles: ale já to myslel vážně!
harrystyles: dobře, tak já budu brečet doma, abych ti nezavazel v živém životě.
harrystyles: lily! Fajn, tak mě ignoruj!
harrystyles: Lily! To neni vtipné! Kde jsi?!
lilyjcollins: promiň, trochu jsem si povolovala pásek na šatech, ty bombarďáky jsou otřesné! Mám je skoro až pod prsy😔 vidíš, co jsi mi to udělal?!
harrystyles: lásko.. víš, že si za to taky můžeš sama🙄
lilyjcollins: vždyť v pohodě, miluju tě.. ničeho nelituju, kdybys měl v plánu zase vyvádět
harrystyles: miluju tě, ozveš se mi hned, jak to skončí, jo? Zavoláme si, popovídáš mi všechno co se tam dělo a tak, jo?
lilyjcollins: určitě, neboj, fotky budou hned na internetu, teda.. měly by být, tak se můžeš dívat
harrystyles: dobře, budu, hlavně si nedej ani jeden lok alkoholu, jo?
lilyjcollins: neboj, šéfe! Miluju tě, už musím jít, pa👋
harrystyles: pa👋 miluju tě