~32~

2K 159 24
                                    

Tohle byl Harryho poslední den v Late Late Show with James Corden.

"A kde je vlastně tvoje přítelkyně?" Zeptal se James Harryho

"No.. její nový film Okja má premiéru ve Francii, je tam rovnou i festival. Takže.. tam je" řekl Harry, moc se mu už stýskalo, chyběla mu..

"Podle tvého zasněného výrazu na ni asi znovu myslíš" zasmál se James

"Přiznám se, že na ni myslím neustále, prostě.. no to je jedno" mávl rukou a usmál se na všechny Harry.

"Tak jo, teď sem přijdou další osobnosti ze světa slavných a budeš muset uhádnou kdo to je, jo? Ale budeš mít na očích tohle" řekl James a podal Harrymu šátek.

"No dobře.." převzal šátek Harry a čekal co se bude dít.

"Bude tady Anna Kendrick, Aaron Taylor, Adam Levine a Kate Hudson, ale je podmínka.. nesmíš sahat na hlavu, mohl bys pak poznat podle vlasů.. jestli je to žena nebo muž, budeme ti říkat"

"To jako už si to mám nasadit?" Zeptal se Harry "ano, pojď blíž k nám" řekl James. Zavázal Harrymu šátkem oči.

"Uhádneš o koho se jedná?" Zeptal se ho James a před Harryho postavil Lily, která sice v nabídce nebyla, ale překvapení!

Pomalu se dotkl ramen a ruce, chtěl přejít asi na druhou, ale chytil.. hrudník. "Nečervenej se, Harolde" zasmál se James. Harry byl v rozpacích, nevěděl koho chytil. Ale už alespoň věděl, že ženu. Sjel rukama na boky, ani se moc nestyděl, pořádně všechno ošahal. Nenápadně i čichal vůní a on se usmál, přitáhl si Lily k sobě, objímal ji a políbil ji, i když vlastně mohl políbit kohokoliv, když měl pořád šátek. Ale poznal ji. Nakonec si sundal šátek.

"Lily" objímal ji, možná až moc silně. "Taky se mi stýskalo" zasmála se Lily a objímali se tam ještě pár minut.

"Tak se pojďte posadit, doma si to vynahradíte" zasmál se tomu James i publikum.

Tak se posadili na místa, Harry s Lily ruku v ruce.

"Lily tady byla i při tvém monologu, taky tě tak rozesmívá jak rozesmíval publikum?" Zeptal se Lily James.

"Používá nejvíc ty jeho ťuk ťuk vtipy, ale ono to není vůbec vtipné, až to nakonec vtipné je"

Tohle jde totálně do sraček ta story 😡

Selfie || h.s. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat