~65~

1.4K 113 11
                                    

# notexting

Harry's POV.

Hned jak jsem ji uviděl, šla proti mě se sklopenou hlavou, ale náhle ji zvedla, usmála se na mě, trochu jsem zrychlil tempo, ale neběžel jsem. Obtočila kolem mě její ručičky, je vtipné, jak malinká je.

"Chyběla jsi mi" objímal jsem ji, chyběla mi její vůně..

"Ehm" vedle nás si odkašlal Murphy. Kdo jiný, že jo..

"Tak gratuluju!" řekl Cillian a usmál se, díval se na Lily. Cože? Proč jí gratuluje?

"Tobě taky gratuluju" uchechtl se a poplácel mě po zádech, já jen zase nahodil nechápavý pohled.

"Proboha, snad to bude chytřejší než Harry." řekl zase Cillian.

"Harry je chytrý, jen mu něco nedojde hned." dívala se na mě Lily. Jasně, že jsem chytrý! Jen mi nedávají dostatečné informace! Když si to jen vezmu.. nemůže pít, může mít třeba antibiotika nebo tak něco, ale nevím, co by-

Blik!

Klekl jsem si na kolena a upřel jsem zrak na Lilino břicho. Co to sakra?

"Ty jsi v tom?" zeptal jsem se a podíval jsem se nahoru do jejího obličeje. Chtěl jsem jí vyhrnout triko, abych to mohl trochu obkouknout, ale plácla mě po ruce.

"Trvalo ti to jen," Murphy se podíval na hodinky na své ruce "dvanáct hodin, tleskám ti." zasmál se

"Nemáš být už náhodou pryč, Murphy?" zavrčel jsem, už mě vážně sere! Celý let mi to nechtěl říct a smál se mi, že to nevím!

"No vidíš, už musím jít. Mějte se, hodně štěstí." řekl s úsměvem a konečně odešel.

"Stoupni si, Harry.." zvedl jsem se ze země, oprášil jsem si kolena.

"Proč jsi mi to nenapsala hned?!" zamračil jsem se na ni, nic neříkala, jen se otočila a šla pryč. Vzal jsem si věci a pelášil jsem za ní.

"Lily! Co tak pospícháš? Nedal jsem ti ještě ani pusu!" doběhl jsem ji a chytil ji za ruku a stáhnul jsem ji k sobě. Dívala se dolů, ukazováčkem jsem jí zvedl hlavu.

"Proč brečíš?" zhrosil jsem se, proč brečí? No proč? Udělal jsem něco zle sakra? Neodpovídala mi. Mám takovou radost! Konečně!!

"Lásko.. můžeš mi říct, proč brečíš? Teď nám začíná to období! Vždyť máš v sobě mimčo, usmívej se, sluníčko" usmál jsem se na ni, proč se neusmívá?

"Na dítě přeci není vhodná doba.." řekla uplakaně.. achjo..

"To jsem ti jen napsal, abys mi věřila, že na tebe nebudu tlačit.."

"Ale teď mám ještě otázku.."

"..můžeme mít sex?"

"Jo.."

"Do kdy?"

"Pořád" pokrčila rameny.

"Miluju tě.. nene, miluju VÁS." řekl jsem a Lily mě objala. No konečně..

"Takže proto jsi byla na prohlídce?"

"Jop"

"Jak dlouho to víš?"

"Skoro.. tři týdny?"

"A to jsi mi to nemohla říct ještě před tím, než jsem odletěl do LA?"

"No mohla"

"A proč jsi to neudělala?"

"Protože bys to všude vykecal!"

"Dobře, možná bylo dobře, že jsi mi to neřekla" zasmál jsem se, byl bych tak nadšený, že bych to tam řekl snad tisíckrát.

"A jak daleko jsme?" pokračovali jsme do auta.

"Vlastně jsem skoro na konci druhého měsíce."

"To by už šlo vidět, ne?"

"Nevím, možná, že jo, připadám si tlustě, proto mám volné tričko." uchechtla se a odemkla auto, dal jsem si do kufru tašku a kufr, zavřel jsem to a nasedl za Lily jako spolujezdec.

"Počkej, ještě nestartuj." řekl jsem a to tričko jí vyhrnul "kde se poděly tvoje buchty?" zeptal jsem se se smíchem, protože měla trošičku vypouklé břicho.

"Teď má velikost hroznu" řekla mi, tak prťavučký! To snad ani není možné, my dva budeme konečně rodiče. Tomu se ani nedá uvěřit! Je to sen?

"Já budu opravdu táta!" dal jsem jí pusu na rty, ale ona moc nespolupracovala, protože se smála.

"Počkat. Co jsi doopravdy měla, když byla ta premiéra?" zeptal jsem se, protože mi to nějak nešlo na rozum.

"Vlastně nic, sledovala jsem dění tam v televizi, viděla jsem tě, a strašně ti to slušelo!" Zasmála se

"A proč jsi nejela se mnou, když jsi nic nedělala?"

"Poslední dobou jsem strašně unavená a bývá mi nevolno, někdy se mi prostě zatočí hlava, doktor říkal, že je to normální, ale nechtěla jsem tam vyvolat paniku, zvlášť u tebe. Kdybys poznal, že mi je špatně, tak bys byl schopný i odejít." zasmála se, jsem prostě opatrný, když jde o Lily. Kdyby se jí něco stalo, tak bych si to neodpustil! Nikdy.

😪😪😪😪😪😪😪

Selfie || h.s. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat