~62~

1.2K 106 0
                                    

harrystyles: kde jsi?

lilyjcollins: venku, proč?

harrystyles: kde venku?

lilyjcollins: v Londýně🙄

harrystyles: proč se vyhýbáš odpovědi?

lilyjcollins: jsem v baru

harrystyles: s kým?

lilyjcollins: s lidmi

harrystyles: kde?

lilyjcollins: už jsem říkala, že v baru

harrystyles: kde přesně a s kým přesně?

lilyjcollins: jsi nějak moc zvědavý, zlato

harrystyles: tak promiň, že se zajímám o to, kde je má manželka, když jsem se vrátil o dva dny dřív, protože jsem stihl dřívější letadlo!

lilyjcollins: ty jsi doma?

harrystyles: jo, jsem doma a těšil jsem se na tebe, chtěl jsem tě překvapit, ale ty.. se někde taháš s kdekým! Co se to děje, Lily?

lilyjcollins: co by se dělo?

harrystyles: já nevím, vždyť.. co se stalo?

lilyjcollins: možná bych.. já nevím, snažím si užívat, dokud ještě.. můžu..

harrystyles: jak užívat? Proč bys pak nemohla?

lilyjcollins: začínáš mluvit pořád jen o dětech.. o tom, jak se těšíš až budeme mít naše, nevím, snažím se prostě.. však víš, jak to myslím.

harrystyles: ...nevěděl jsem, že to takhle bereš, vždyť i když jsme spolu jen chodili.. plánovali jsme si budoucnost a řekla jsi, že půl roku po tom, co se vezmeme, vždyť.. Teď to je dokonce 8 měsíců.

lilyjcollins: Harry, nemusíme se řídit úplně podle plánu..

harrystyles: chápu.. Takže tohle nebude nikdy, že?

lilyjcollins: co nebude nikdy? Děti?

harrystyles: ano, zdá se mi, že se teď k tomu všemu stavíš zády, že se ke mně stavíš zády.

lilyjcollins: Harry.. nevyužívej toho.

harrystyles: čeho využívám?

lilyjcollins: své nálady, vždycky se tak lituješ a já podlehnu a udělám všechno proto, abys byl šťastný.

harrystyles: víš ty co? Když chceš pauzu, tak to pochopím, kvůli tobě, ale myslím, že teď jsme byly od sebe dost dlouho, ale jak chceš. Udělám pro tebe všechno, protože tě miluju a mě to bolí, Lily. Poslední dobou mě bolí tě milovat. Chováš se zvláštně.. jako bychom si neměli co říct.

lilyjcollins: tak to není, Harry.. jsem s tebou ráda, už jsem skoro doma, vysvětlíme si všechno, ano?

harrystyles: to by bylo nejlepší..

Selfie || h.s. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat